Motorcu Araba Sürücüsüne Kızarsa...

Katılım
15 Tem 2010
Mesajlar
375
ikinci videodadi baya sinirlenmiş..lakin araç sürücüsünün gözü dönerse tenha yolda bi tamponla işimizi bitirir :D efendi olmak lazım :)
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
[YT]vFWjJ7cOummc&NR=1[/YT]
Ne yaptı anlamadım. Sanki aynayı eline verdi:)
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
ahaha 1. video da ne güzel vurdu öyle uçtu gitti ayna :mrgreen:
2. video daki elamanları anlaşılan fena kızdırmış baya hasar verdiler :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok kızıyorum çıt çıkartamıyorlar. hele bir çıkarsınlar kaskı geçiririm kafalarına zaten suçlu
onlar xD

100-110 kaptırmış gidiyorum öndeki arabaya güvenerek adam bi anda sinyal vermeden şak diye dönmek istemezmi. hep böyle kaza yapcak oluyorum .çekiyorum hemen yanına sen ne ayaksın sinyal denen birşey yokmu onu alırım falan filan anladınız siz. sonra özür dilerim diyor ben tabi sinirliyim malmısın falan diyorum ya tamam özür diledim diyorum diyo ve sonra çekip gitmesine izin veriyorum :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birinci videodaki sıkıyosa Türkiye'de yapsın aynısını. Adam direk arabayla üstünden geçer :mrgreen:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
95
Bugün benimde aklımdan geçmedi değil böyle bir hareket... Ben arabayı geçmek için hızlandıkça önüme çıktı ama sakin olacağıma söz verdim :pr:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
valla arkadaşlar sukunet ve sakin olmakta sabretmekte her zaman fayda var deriz, şu an bunları pc karşısında ,moralman düzgün bir pisikolojiyle,kan akışının gayet ortalama seviyede olduğu şu anda yazmak en mantıklı olanı gibi gelsede, olay başımıza gelip ,bir araç sürücüsü hayatımıza,sağlığımıza ve bizleri tüm sevenlerimize karşı riske attığında , canımıza kastettiğinde,işler öyle bir değişiveriyorki, en uysalım ,sakinim diyen adam, o araç sürücüsünün gidip kafasını kopartıveresi geliyor,

lütfen gerçekçi olalım evet sakin ve sağduyulu davranmak gerek diyoruz fakat bu cümleyi kurarken, ilk önce şunu düşünün nerede yaşıyoruz ? (burası türkiye)


şimdi anlatacaklarımı iyi dinleyin !!!
uzun yıllar önce hiç unutamadığım ve başıma gelen bir hadiseyi anlatacağım, ve şu an yazdıklarımı okuyan arkadaşlardan kimisi bana hak veren olacak , kimisi vermeyecek bu olağan bir durumdur , sonuç itibari ile haksızlıklara tahammül edemeyen ve (oldukça) sabırlı bir yapıya sahibim ..

olay şöyle gelişti....
kullandığım motosiklet 300 cc MZ idi ve hava süperdi görüş mesafesi iyi rüzgar yoktu,
kendi şeridimde 90-100 km aralarında uzun farlarımı yakmış, seyrediyordum ,
karşıdan gelen otomobili sollayan bir tır sürücüsü ,öyle bir sollamaya çıktı ki (aniden) ve benim ne önümden nede arkamdan başka bir araç gelmiyordu , tırı birden bire karşımda görünce panikleyip her 2 firenime birden asıldım, bu arada MZ kullanan arkadaşlar varsa iyi bilirler seri ve arkası hafif bir motordur ve ani firenlerde denge diye bir şey yoktur at gibi sizi üzerinden atıverir anlayamazsınız,

uzatmayayım, tır sollamaya çıktığı sırada bana yaptığı hareketi şöyle anlatabilirim (sol elinin tersini sağdan sola doğru sallayarak) s...ktir git dermişçesine, çekil yoldan lan dangalak der gibi bana hareket yaptı, bunlar saniyeler içinde gerçekleştiği için, o sırada bende kendimi can havliyle ister istemez firenle karışık bankete attım,
banket dediğime bakmayın asfalt kaplamasının devamı olması gerekir diye düşünebilirsiniz,
toprak ve mıcır birikintileinden ibaret köy yolu gibi, ve ha durdum ha yavaşlayacağım derken derin bir çukura girerek dengemi kaybedip motorla beraber yuvarlandım...:(

iş burada bittimi hadi buyrun cenaze namazına ......!
gelde sen kızma şimdi , sağım solum dizim, dirseğim hep soyuldu sıyrık ,bir sürü yırtık ,allahtan kaskım başımdaydı ,o zamanlar şimdiki gibi korumalı montları eldivenleri nerede bulup alacaksın bulsan bile motor parasıydı :)


motoru yerden güç bela kaldırdım fakat beynimde ne motor nede yaralanan yerlerim,canımın yanması aklıma gelmiyordu bir nevide şoka girdim ,korkudan ve sinirden fakat toparlamam geç olmadı ...

aynen işi gücü bırakıp yönümü, buna sebep olan tır ın istikametine çevirip tırın arkasından gazladım :) sanki yakalasam adamı döveceğim :) 1.65 boy 55 kilo :)
allah bilir tır şöförü nasıldır belliydi zaten iri yarı bişeydi :9

derken yaklaşık 6-7 km sonra ben bunu yakaladım fakat beynimden sinie fışkırıyor, hiç bir şey yapmadan tıra bayağı uzunca bir ara açtım yaklaşık 1 km,
motorumu karşı şeride çalışır vaziyette bıraktım ve tırı elime taş tuğla büyüklüğünde bir taş alıp beklemeye koyuldum , beni yaya olarak farketti fakat elimdeki taşı değil ,
o görkemli kocaman, gösterişli camının tam orta yerine taşı bir güzel yerleştirdim,

şöyle bir ses geldi camdan boffffffff sonra uuuuuuuvvvvvv ve firen sesiii,
hemen yolun karşısına motorun yanına geçtim,üzerine bindim ve kaçmak yerine sürücünün inmesini bekledim çünkü hala hırsımı alamamıştım arabadan indi bana doğru koşmaya başladı, bende dedemden kalma baş parmağımı işaret ve diğer parmağımın arasına sokarak miras kalan hareketimi sergiledim:) sonra ardıma bakmadan gazladım...motosikletimde plaka yoktu bu arada :)


dedim ya uzun yıllar önceydi 18 lu 19 li yaşlarındaydım şu an 36 yaşındayım, şimdi yaparmıyım yapmam ama böyle bir olay daha başıma yine gelse yapılacak daha medeni bir şey elbette vardır , siz oplsaydınız ne yapardınız ?

burası türkiye YOK ÖYLE!

sevgi ve selamlar ::tutkuy::
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
bana çarpıp aynamı kıran hanım efendi zabıt tutmak için durmak istemeyince, bende onun aynasını kırmıştım...
sonra o arkamdan geldi zabıt tutalım diye...
ama iş işten geçti....
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
Türkiye'de yemez be anam :queen::queen::queen: etki tepki prensibi gereği arabadakininde bir tepkisi olacaktır. :) sükunette ve sabırda fayda vardır.
 
Katılım
19 Ara 2010
Mesajlar
39
valla arkadaşlar sukunet ve sakin olmakta sabretmekte her zaman fayda var deriz, şu an bunları pc karşısında ,moralman düzgün bir pisikolojiyle,kan akışının gayet ortalama seviyede olduğu şu anda yazmak en mantıklı olanı gibi gelsede, olay başımıza gelip ,bir araç sürücüsü hayatımıza,sağlığımıza ve bizleri tüm sevenlerimize karşı riske attığında , canımıza kastettiğinde,işler öyle bir değişiveriyorki, en uysalım ,sakinim diyen adam, o araç sürücüsünün gidip kafasını kopartıveresi geliyor,

lütfen gerçekçi olalım evet sakin ve sağduyulu davranmak gerek diyoruz fakat bu cümleyi kurarken, ilk önce şunu düşünün nerede yaşıyoruz ? (burası türkiye)


şimdi anlatacaklarımı iyi dinleyin !!!
uzun yıllar önce hiç unutamadığım ve başıma gelen bir hadiseyi anlatacağım, ve şu an yazdıklarımı okuyan arkadaşlardan kimisi bana hak veren olacak , kimisi vermeyecek bu olağan bir durumdur , sonuç itibari ile haksızlıklara tahammül edemeyen ve (oldukça) sabırlı bir yapıya sahibim ..

olay şöyle gelişti....
kullandığım motosiklet 300 cc MZ idi ve hava süperdi görüş mesafesi iyi rüzgar yoktu,
kendi şeridimde 90-100 km aralarında uzun farlarımı yakmış, seyrediyordum ,
karşıdan gelen otomobili sollayan bir tır sürücüsü ,öyle bir sollamaya çıktı ki (aniden) ve benim ne önümden nede arkamdan başka bir araç gelmiyordu , tırı birden bire karşımda görünce panikleyip her 2 firenime birden asıldım, bu arada MZ kullanan arkadaşlar varsa iyi bilirler seri ve arkası hafif bir motordur ve ani firenlerde denge diye bir şey yoktur at gibi sizi üzerinden atıverir anlayamazsınız,

uzatmayayım, tır sollamaya çıktığı sırada bana yaptığı hareketi şöyle anlatabilirim (sol elinin tersini sağdan sola doğru sallayarak) s...ktir git dermişçesine, çekil yoldan lan dangalak der gibi bana hareket yaptı, bunlar saniyeler içinde gerçekleştiği için, o sırada bende kendimi can havliyle ister istemez firenle karışık bankete attım,
banket dediğime bakmayın asfalt kaplamasının devamı olması gerekir diye düşünebilirsiniz,
toprak ve mıcır birikintileinden ibaret köy yolu gibi, ve ha durdum ha yavaşlayacağım derken derin bir çukura girerek dengemi kaybedip motorla beraber yuvarlandım...:(

iş burada bittimi hadi buyrun cenaze namazına ......!
gelde sen kızma şimdi , sağım solum dizim, dirseğim hep soyuldu sıyrık ,bir sürü yırtık ,allahtan kaskım başımdaydı ,o zamanlar şimdiki gibi korumalı montları eldivenleri nerede bulup alacaksın bulsan bile motor parasıydı :)


motoru yerden güç bela kaldırdım fakat beynimde ne motor nede yaralanan yerlerim,canımın yanması aklıma gelmiyordu bir nevide şoka girdim ,korkudan ve sinirden fakat toparlamam geç olmadı ...

aynen işi gücü bırakıp yönümü, buna sebep olan tır ın istikametine çevirip tırın arkasından gazladım :) sanki yakalasam adamı döveceğim :) 1.65 boy 55 kilo :)
allah bilir tır şöförü nasıldır belliydi zaten iri yarı bişeydi :9

derken yaklaşık 6-7 km sonra ben bunu yakaladım fakat beynimden sinie fışkırıyor, hiç bir şey yapmadan tıra bayağı uzunca bir ara açtım yaklaşık 1 km,
motorumu karşı şeride çalışır vaziyette bıraktım ve tırı elime taş tuğla büyüklüğünde bir taş alıp beklemeye koyuldum , beni yaya olarak farketti fakat elimdeki taşı değil ,
o görkemli kocaman, gösterişli camının tam orta yerine taşı bir güzel yerleştirdim,

şöyle bir ses geldi camdan boffffffff sonra uuuuuuuvvvvvv ve firen sesiii,
hemen yolun karşısına motorun yanına geçtim,üzerine bindim ve kaçmak yerine sürücünün inmesini bekledim çünkü hala hırsımı alamamıştım arabadan indi bana doğru koşmaya başladı, bende dedemden kalma baş parmağımı işaret ve diğer parmağımın arasına sokarak miras kalan hareketimi sergiledim:) sonra ardıma bakmadan gazladım...motosikletimde plaka yoktu bu arada :)


dedim ya uzun yıllar önceydi 18 lu 19 li yaşlarındaydım şu an 36 yaşındayım, şimdi yaparmıyım yapmam ama böyle bir olay daha başıma yine gelse yapılacak daha medeni bir şey elbette vardır , siz oplsaydınız ne yapardınız ?

burası türkiye YOK ÖYLE!

sevgi ve selamlar ::tutkuy::
tek kelime ile eline sağlık
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Abiler bene olayımı şöyle anlatıyım ben köyde oturuyordum amasyanın kayabaşı köyünde şimdi merkezde oturuyordum 15 yaşındaydım bir croosum vardı honda 200xl adam geldi ben su içmek için köydeki çeşmenin önünde durunca arkadan motora bi koydu oda duracakmış duramamış.
benim motor devrildi tabi kalktım adam hayvan gibi bişi yapamıom ama iyi küfür ediom kalayladım bunu bana tokatt attı.Dayanamadım çalıştırdım motoru uzaklaştım hızımı alıp adamın üztüne sürdüm ama kaçtı pezo durdum arabanaın arkasında indim motordan adam yaklaşık 500m uzakta bende indirdim arka cam la yan aynaları depar ırmak kenarına indim yaktım sigarayı birden jandarma gelmezmi dedim böle bölekomutan ne yapam adam hem motoruma vuruyo hemde tokat atıo bakım nerene vurdu komutan dalgamı geçion tokat attı dedim sağ tarafım kıpkırmızı tabi komutan adama bi t okat attı çcuğa el kaldırmaya utanmıonmu die bnm motor gitti bi yandan bide adam gitti iyiy ettim ama motoruma üzülüyom hala

:D
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Biber gazını boşaltıcaksın arabanın içine. Bak bakalım karşılık verebiliyor mu. :p
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Biber gazını boşaltıcaksın arabanın içine. Bak bakalım karşılık verebiliyor mu. :p

veremiyorlar tecrübeyle sabit:) depo üstü çantamda taşıyorum hemen elimin altında, kendilerini bi halt sanan maganda ve krolara,canıma kast edecek şekilde manevra yapıp hop napıyorsun dikkat et deyince üstüme kırıp çek lan sağa diyen sonra inen besili tiplere 1 fısss yetiyor.hiç gerek yok kırmaya dökmeye yaşasın biber gazı :)
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende de var bibergazı ama tarihi geçmiş,daha mı etkili olur yoksa hissedilmezmi orası meçhul
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst