valla arkadaşlar sukunet ve sakin olmakta sabretmekte her zaman fayda var deriz, şu an bunları pc karşısında ,moralman düzgün bir pisikolojiyle,kan akışının gayet ortalama seviyede olduğu şu anda yazmak en mantıklı olanı gibi gelsede, olay başımıza gelip ,bir araç sürücüsü hayatımıza,sağlığımıza ve bizleri tüm sevenlerimize karşı riske attığında , canımıza kastettiğinde,işler öyle bir değişiveriyorki, en uysalım ,sakinim diyen adam, o araç sürücüsünün gidip kafasını kopartıveresi geliyor,
lütfen gerçekçi olalım evet sakin ve sağduyulu davranmak gerek diyoruz fakat bu cümleyi kurarken, ilk önce şunu düşünün nerede yaşıyoruz ? (burası türkiye)
şimdi anlatacaklarımı iyi dinleyin !!!
uzun yıllar önce hiç unutamadığım ve başıma gelen bir hadiseyi anlatacağım, ve şu an yazdıklarımı okuyan arkadaşlardan kimisi bana hak veren olacak , kimisi vermeyecek bu olağan bir durumdur , sonuç itibari ile haksızlıklara tahammül edemeyen ve (oldukça) sabırlı bir yapıya sahibim ..
olay şöyle gelişti....
kullandığım motosiklet 300 cc MZ idi ve hava süperdi görüş mesafesi iyi rüzgar yoktu,
kendi şeridimde 90-100 km aralarında uzun farlarımı yakmış, seyrediyordum ,
karşıdan gelen otomobili sollayan bir tır sürücüsü ,öyle bir sollamaya çıktı ki (aniden) ve benim ne önümden nede arkamdan başka bir araç gelmiyordu , tırı birden bire karşımda görünce panikleyip her 2 firenime birden asıldım, bu arada MZ kullanan arkadaşlar varsa iyi bilirler seri ve arkası hafif bir motordur ve ani firenlerde denge diye bir şey yoktur at gibi sizi üzerinden atıverir anlayamazsınız,
uzatmayayım, tır sollamaya çıktığı sırada bana yaptığı hareketi şöyle anlatabilirim (sol elinin tersini sağdan sola doğru sallayarak) s...ktir git dermişçesine, çekil yoldan lan dangalak der gibi bana hareket yaptı, bunlar saniyeler içinde gerçekleştiği için, o sırada bende kendimi can havliyle ister istemez firenle karışık bankete attım,
banket dediğime bakmayın asfalt kaplamasının devamı olması gerekir diye düşünebilirsiniz,
toprak ve mıcır birikintileinden ibaret köy yolu gibi, ve ha durdum ha yavaşlayacağım derken derin bir çukura girerek dengemi kaybedip motorla beraber yuvarlandım...
iş burada bittimi hadi buyrun cenaze namazına ......!
gelde sen kızma şimdi , sağım solum dizim, dirseğim hep soyuldu sıyrık ,bir sürü yırtık ,allahtan kaskım başımdaydı ,o zamanlar şimdiki gibi korumalı montları eldivenleri nerede bulup alacaksın bulsan bile motor parasıydı
motoru yerden güç bela kaldırdım fakat beynimde ne motor nede yaralanan yerlerim,canımın yanması aklıma gelmiyordu bir nevide şoka girdim ,korkudan ve sinirden fakat toparlamam geç olmadı ...
aynen işi gücü bırakıp yönümü, buna sebep olan tır ın istikametine çevirip tırın arkasından gazladım

sanki yakalasam adamı döveceğim

1.65 boy 55 kilo

allah bilir tır şöförü nasıldır belliydi zaten iri yarı bişeydi :9
derken yaklaşık 6-7 km sonra ben bunu yakaladım fakat beynimden sinie fışkırıyor, hiç bir şey yapmadan tıra bayağı uzunca bir ara açtım yaklaşık 1 km,
motorumu karşı şeride çalışır vaziyette bıraktım ve tırı elime taş tuğla büyüklüğünde bir taş alıp beklemeye koyuldum , beni yaya olarak farketti fakat elimdeki taşı değil ,
o görkemli kocaman, gösterişli camının tam orta yerine taşı bir güzel yerleştirdim,
şöyle bir ses geldi camdan boffffffff sonra uuuuuuuvvvvvv ve firen sesiii,
hemen yolun karşısına motorun yanına geçtim,üzerine bindim ve kaçmak yerine sürücünün inmesini bekledim çünkü hala hırsımı alamamıştım arabadan indi bana doğru koşmaya başladı, bende dedemden kalma baş parmağımı işaret ve diğer parmağımın arasına sokarak miras kalan hareketimi sergiledim

sonra ardıma bakmadan gazladım...motosikletimde plaka yoktu bu arada
dedim ya uzun yıllar önceydi 18 lu 19 li yaşlarındaydım şu an 36 yaşındayım, şimdi yaparmıyım yapmam ama böyle bir olay daha başıma yine gelse yapılacak daha medeni bir şey elbette vardır , siz oplsaydınız ne yapardınız ?
burası türkiye YOK ÖYLE!
sevgi ve selamlar ::tutkuy::