Motoran Torro 100 Şikayet
3 aydır Motoran torro 100 kullanıcısıyım ve motor 3000 klm'de motor rahat ve kullanışlı ama bütün cin malları gibi buda sonucta kalitesiz bir mal motorda zamanla ufak tefek sorunlar cıkıyo 1500 klm'de silindir kapagından yağ sızdırmaya başladı ve ön firen diski yamuk giderken kesik kesik ön firen tutuyor servise gösterdin diski deyiştirecekler ama ellerinde yedek parca yok önce fabrikaya faxla bildiriyorlar parca ondan sonra geliyor bu durum bana cok komik geliyor serviste yedek parca olması gerekmiyormu sizce? sonra gelelim silindir kapandan sızan yağa bunu iki defa gösterdim biraz cıvatalarını sıkalım sızdırmaz diyip gönderiyorlar ama sorun hep aynı yani servislerdeki ustalar sonderece acemi cocuklar motrlar baştan dogru düzgün toplanmıyor bile ustalar ufak tefek sorunları baştan sağma taktiklerle halletmeye calışıyorlar yani anlayacagınız servis ve garanti kocaman bir yalan sadece müşterilerini oyalama ve ovutmadan başka hicbir şey diyil. Eyer bu motoru almayı düşünüyorsanız bir çok sorunlarını kendiniz halletmelisiniz veya güvendiginiz birtamirciniz olması gerekiyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:57 ----------
Şkayetim Motordan digil sonucta elimizdeki mal cin malı, elbetteki belir zamanlada sorunlar cıkacak. Motorun cekişi ve hızı mükemmel diyebilecegimiz kadar iyi motor tek kişi çok rahat saate 100km yi görüyor, iki kişiken bile oldukca dik yokuşları cok rahat bir şekilde cıkıyor. Malesef servisler oldukca sorumsuz davranıyor ve garantiyi'de oldukca zorlaştırıyorlar