Motoran Scub 150

Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
scub150ccb.jpg


Teknik Özellikler

MOTOR TİPİ Tek silindirli, 4 zamanlı
SİLİNDİR HACMİ 150 cc
ATEŞLEME Elektronik C.D.I.
ÇALIŞTIRMA Elektronik / Kick starter
SOĞUTMA Hava soğutmalı
MAX. GÜÇ (hp/rpm) 7.5/5500
MAX. HIZ 90 km/h
VİTES Otomatik
BOYUTLAR (mm) 1980x675x1090
AĞIRLIK 120 kg
YAKIT DEPO 7 lt.
FRENLER Ön disk / arka disk
LASTİK ÖLÇÜLERİ 100/80-16 110/80-16
AKÜ 12V-7 AH


Arkadaşlar bu motora sahibim.Alalı daha 3 gün oldu ve iş nedeniyle ayrı kaldım motorumdan.

Lütfen KULLANMIŞ veya KULLANMAYA aktif olarak devam edenler bu marka/model ile ilgili bilgilerini tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim.:cat:

2009 model benim motorum ve 2,400 TL gibi bir rakama aldım.

İlk izlenim olarak söyleyebileceklerim büyük tekerleğin avantajını hissetmemek mümkün değil,motor olarak çekişi ivmelenmesi güzel hantal değil..
GÖsterge aydınlatması kötü geceleyin görmek zor oluyor.Bagajı ne yazık ki küçük.Gözüme çarpanlar bunlar.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
evet arkadaşlar hiç mi bu motora sahip olan yok ??

artı ve eksi yönlerini söyleyebilecek tavsiyelerde bulunacak veya yaşadığı sorunlardan bahsedecek??

Dört gözle yorum bekliyorum..
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
arkadaşlar 1 Allahın kuluda mı kullanmıyor bu motoru??:pale:

Lütfen biraz yorum yazınız..
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
16
arkadaşım ben kullanıyorum allaha şükür hiçbir sorunu yok ben araştırarak aldım ortalama 100 kişiye sordum %75 motoranın iyi bir model olduğunu anlatıyor(%25 motorun bakımını yapmadığı için)
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
aynen ya ya da birilerinde var fakat burayı bilmyorlar..arada işte bir umut belki birileri görür diye..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst