Motoran Robusto 150

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Fuarda bu modeli de inceleyebilirsiniz acayip bi makina racing scoter işde

Yapmışlar olmuş

ROBUSTO-180cc.jpg


Fiyat : 3.987 YTL

MOTOR TİPİ

Tek silindirli, 4 zamanlı

SİLİNDİR HACMİ 174.5 cc

ATEŞLEME Elektronik C.D.I.

ÇALIŞTIRMA Elektronik / Kick starter

SOĞUTMA Hava soğutmalı

MAX. GÜÇ (hp/rpm) 7.5/7500

MAX. HIZ 110 km/h

VİTES Otomatik

BOYUTLAR(bxexy)mm 1930x690x1025

AĞIRLIK 115kg

YAKIT TANKI KAPASİTESİ 7 lt.

FRENLER Ön disk / arka disk

LASTİK ÖLÇÜLERİ
130/60-13 130/70-12

AKÜ 12V-7 AH
 
Son düzenleme:

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
tipine diyecek yok güzelmiş ama otomatik vites olması çok ilginç tekerleri de küçük ilginç bir motor olmuş ama pek tutacağını sanmıyorum
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
celil sana yeni bi mot:queen:eek:r çikti artik ybr mi Robusto 150 mi diye topic açarsin sana yakişir otomatik hemde:):)
 
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
284
bu makinayı fuarda gördüm eğer yanlış hatırlamıyorsam bunun deposunun olduğu yer de bagaj var :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
:) evet başlık 180 olmalıydı hiç dikkat etmemişim

Alışmışız 150 cc liklere 180 olabileceği aklıma gelmemişti

Çok ilgimi çekmedi bu model ondan sanırım.

Modlar farkederse düzltir etmezlerse de çok önemli değil :)

Uyarın için saol
 
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
284


makina bu hatta üstüne bi tanede kask koymuşlardı :) SS modellerinde kullandığımız deponun yerinide bagaj yapmışlar
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
4000 ytl pehhhhh şaşırmış bunlar yaw bi tane satamazlar,4000 ytl ye ne motorlar var millet gider Aprilia atlantic 250 cc alır kymco alır daelim alır sym alır vs vs.Fiyatları kim neye göre belirliyorsa enteresan fiyat vermiş.:queen:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Gilera DNA'den arak olmuş bu motor =) Benzin deposu görünümlü bagaj, kafa grenajı, hava delikleri, sakalı, scooter tipi (cvt şanzımanı), arka amortisörleri falan tamamen Gilera DNA'den arak. Ama DNA iki zamanlı, 20küsür beygirlik runner motoruna sahip, bu dört zamanlı 7.5 beygirlik bi çufçuf =) yine de enteresan olmuş, yollara renk gelir biraz.


buyrun bu Motoran Robusto:

ROBUSTO-180cc.jpg



bu da Gilera DNA:

GPR-Scooter-GILERA_DNA180.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
229
Pocket Bike lara Benziyor.Tekeri Küçük ve Otomatik Vites Ama Yinede 110 u Görüyor.İlginç Bi Tasarım.Vitesten Korkanlar Ama Racer motor kullanmak İsteyenler İçin Güzel Düşünmüşler Otomatik Vites Sistemini. Ne Diyelim Bununda Alıcısı Çıkar Mutlaka :)
 
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
99
bence bulaşma derım bu motorun yedek parca durmunu ögren başka bır ÇİNE benzemıyor yedek parca bulurken zorlanma derım.
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
56
ne kadar rezil bir tip bu yav 180 cc 7.5 beygir kaldır at marka olmuş tam...
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
motor bence gayet başarılı arkadaşlar bu motor 7.5 hp değil
7.5 KW yani 10 hp'ye yakın bir gücü var
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu bundan hayır gelirmi acaba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst