Motoran crazy 125 için egzoz ve korna tavsiyesi

Katılım
13 Nis 2016
Mesajlar
32
arkadaslar motorum motoran crazy 125 , motorumdan cok memnununm 100 kilo 11 beygir . yakıtıda cok iyi ama 2 şeyden şikayetciyim motorumun egsoz sesi cok düşük ve birde kornası cook zayıf acaba bana önerebileceginiz bir egsoz ve korna varmı acaba
 
Katılım
27 Ara 2013
Mesajlar
386
Seger korna. Egzoz bilemem ama tek derdin ses ise deldir direk egzozu.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
kornayı seger al memnun kalırsın ama korna demırını muhakkak guclu yap kornayı söküp aynı demire takmasınlar eski korna demırı taşımıyor segeri kopuyor yada ıkı tane demır takarak monte ettir egsoz a gelince madem orjınal egsozu gözden cıkartıyorsun delık actır ben 4 tane actırdım pata pata yapıyor çokda bagırmıyor sesi tatmın ediyor sen duruma gore 6 tane actırabılırsın fazlada abartma ama hem begenmezsen deliğe kaynak attırır devam edersın
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
64
Egsozu degistirince yakıt artabiliyor. Delmek ayzek'inde dedigi gibi daha mantikli en azindan kaynak attirabilirsin begenmezsen. Korna içinde seger alabilirsin.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Egsozu degistirince yakıt artabiliyor. Delmek ayzek'inde dedigi gibi daha mantikli en azindan kaynak attirabilirsin begenmezsen. Korna içinde seger alabilirsin.

aynen öyle orjınal hali çok sessiz ve ben hanımın motorunu hafiften chopper görünüme çevirmiştim bi pata patası eksikti bizim usta sagolsun 1 deldi 2 deldi 3 deldi 4 de tamam dedik güzel oldu usta hatta 6 delik tam olur buna dedi ama fazla deldirince sesde bozulur diye deldirmedik hoş bi ara sayıyı 6 ya çıkartıcam olmadı kaynak ile kapatırım ama 4 delik tam pata pata oldu :)
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
64
Benim de viteslerim aşırı yumuşak sizinkilerde öyle mi, yanlislikla dokunuyorum şak diye vites dusuyor ya da arttiriyor. Acaba yağmı ince. 960 kmdeyim 1000 bakımdan sonra sertleşir inşallah
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Benim de viteslerim aşırı yumuşak sizinkilerde öyle mi, yanlislikla dokunuyorum şak diye vites dusuyor ya da arttiriyor. Acaba yağmı ince. 960 kmdeyim 1000 bakımdan sonra sertleşir inşallah

Vites dediğin yumuşak olacak zaten şıkır şıkır geçecek yag kirlendikçe sertleşir ama konulan yağda etki eder ne yap ne et shell koydurma castrol oda olmadı ucuz olsun dıyorsan dev marka motor yağları var kursun motorlarına kullanıyoruz gayet guzel zaten 2500 de bir degişim yapıyoruz hava sogutmalı oldugu için shell hem vitesi kütük gibi yapıyor hemde son hızı nedense düşüyor motorun anlam veremedim ama 2 kere kullandık ikisindede böyle oldu
 
Katılım
13 Nis 2016
Mesajlar
32
teşekkürler egzozu deldirecegim . ins sesi güzel olur seger marka korna aldım taktırdım demiri içinde cift demir attı delik acta ve contayla tam oturttu. inş egzoz sesi biraz tok olur cok bişi istemiyorum aslında sadece tok olsa benim için yeter, bu sürekli bagıran kubalar gibi olmaz inş sesi :))
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
PkmYdd.jpg
[/url][/IMG]

Yukarıdaki gibi deldirme deldireceksen bu aşagıdaki gibi olsun

21BY3E.jpg
[/url][/IMG]

paintle yaptım ama 4 tane için önce bir + şeklinde delik açsın ihtiyacına göre sayıyı artırabilirsin + nun üzerine x şeklinde delebilir hem daha güzel görünür ilk 4 ü yap istediğin gibi olacaktır yetmezse devam edersin :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2016
Mesajlar
32
tamamdır + şeklinde attırıcam 4 tane bakalım sesii tok ve güzel olacakmı acaba.
 
Katılım
13 Nis 2016
Mesajlar
32
100 km yi tam bilmiyorumda fulledim depoyu ilk sıfır aldıgımda suan 380km de yedek depoya gecmeddi halen rodajını yapıyorum 5bin deviri gecmiyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst