Motor Yagı?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorumu Yeni Aldıgımı Söylemistim.Smdi Aklıma Bir Soru Takıldı Tamam abi Motoru Aldık Hosda Bu Motların Icınde Yagı Oluyomu Biz Sacede 5 Liralık Benizin Aldık Yola Devam Hic Düsünmedim Yola Su an 25k yi gectim.Motoru babam arkadasından aldı yagı koydugunu düsünüyorum.ama yagı yoksa 25 km yapabilrmiydi yada yagsız oldugunu anlaya bilirmiyim.daha motorun hic bir katalogu gelmedi motoru alma olayımız cok ani gelisdi ordan da bakamıyorum.
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
8
25 km gitmek te ne demek Yağ olmazsa marşa bastığın an bir takırtı duyarsın motor sizlere ömür. Sana teslim edilmeden önce o işlemler hallediliyor. Sen yinede yağ çubuğunun yerini öğren bence normalde de yağ kontrolü yapmanda fayda var.
 
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorun yağsız çalışmaz. motorun markasına ve modeline göre belirli aralıklarla yağ değişimi yaparsın kılavuz verilmiştir bir göz at, ilk yağ değişiminde servise götür izle zamanın varsa , diğer değişimleri kendin yaparsın. castrol'den şaşma.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
motorun yağsız çalışmaz. motorun markasına ve modeline göre belirli aralıklarla yağ değişimi yaparsın kılavuz verilmiştir bir göz at, ilk yağ değişiminde servise götür izle zamanın varsa , diğer değişimleri kendin yaparsın. castrol'den şaşma.

ilk yağıysa 500 km den fazlasını yapma genelde içindekiler dandik bir yağ oluyor ii bir yağ atarsın. ben scoter de 1000
cbf de de 2000 de bir yağ değişiyorum..
gerçi bu kez cbf 3000 e yakın oldu ama ii yağ varsa sıkıntı yok..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorum Ramzey Kalipso,Yagı Kastrol ile Ortak Çalışıyolar Sanırım Castrol Etiketi Var Daha Hiç Bir Kılavuzu Gelmedi :D Biz Motoru Aldık Kaçtık Babam Bu Gün Adamın Yanına Ugrayıp Herseyini Alcak Yedek Lastigi Var Mı Onu Bile Bilmiyorum =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst