Motor Yağı Değişmesi (CASTROL-MOTUL)

Katılım
14 Mar 2015
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar rks 150 motorumun ilk bakımı için bugün götürdüm motorumda yağın üstünde önerilen yağ castrol 10w40 yazıyordu servisci arkadaş MOTUL'ün daha iyi olcağını söyleyerek 4T 3000 10W40 MA2 üstünde bunlar yazan motul yağ koydu sizcede dahamı iyidir yoksa castrol 10w40 tan yani önerilen yağdan dahamı kötü ? vede yağ filtresinin 2.bakımda değişceğini söyledi (500kmde bir bakım oluyor)
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Hocam siz ne motosiklet kullanıyorsunuz ki bakımı 500 km de bir yapılıyor ?
 
Katılım
14 Mar 2015
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Rks titanic 150 2000km ye kadar 500de 1 olması lazım sonrasını bilmiyorum
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
861
ben de motul kullanıyorum.
motul 3000 mineral yagdır
motul 5100 yarı sentetik (%75 mineral, %25 sentetik karışımı)
motul 7100 tam sentetik..
ma değeri ,debriyaj kaçırmasına uygunluk değerini gösterir. MA ibaresine dikkat etmek gerekir. ma2 debriyaj kaçırma ihtimali en az olan yagdır.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
400 küsür km de yapılan ilk yağ değişiminde konulan eni 10-40 yağı, 1300 küsür km'de motul 5000 10-40 yağ ile değiştirdim. son hızda 5 km'lik bir artış ve motorda bir açılma bir rahatlama oldu diyebilirim. sözün özü ben memnun kaldım motuldan.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
bende bajaj var kitapcıkta 20 50 yag koyun denıyo. bu yagı bulmakta kolay degıl sanırım servıs hangı marka kullanıyor bılmıyorum ama motulun 20 50 yagını ınternette aradım yoktu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst