- Konu Yazar
- #1
Merhabalar
https://i.hizliresim.com/hj3ypgu.jpg
Bu kapak mı nedir burdan hafif bir yağ sızıntısı var ayrıca sente ayarı yapilan yerden de (adını bilmiyorum) sızıntı var hafifçe. https://i.hizliresim.com/hg67djf.jpg
Bunun sebebi nedir arkadaşlar ? Motor rölantideyken tekleme yapıyor ve tekleme yaptığı anda silindir kısmından sanki içerde bi parça oynuyor gibi şıkır şukur ses geliyor (şak şuk sesi her zaman olmuyor ama tekleme durumu soğuk motor çalıştıktan bi on sn sonra başlıyor bazen stop edecek gibi oluyor rölanti çıkıp inmiyor rölanti ayarında bir sorun yoktur sanırım)
Sabit hızda giderken teklemeyi/vuruntuyu hissedebiliyorum ama yoğun değil hafifçe. Rölantide tekleme şikayetiyle moyorcuya gittim subap ayarı yaptı daha doğrusu yapamadı subaplar tıkı tıkı ses yapmaya başladı sonra başka motorcuya gittim diğerinin bozduğunu biraz düzeltti tiki tiki subap vurma sesi baya azaldı (benim yapabileceğim bu kadar dedi gönderdi uğraşmak istemedi işi çokmuş) ama baştaki problem yani tekleme sorunu devam ediyor. Performans ve yakıt tüketiminde bir sorun hissetmiyorum genel olarak. Motor henüz beş binde ve bu rölantideki durum bin km deyken başladı ve git gide yoğunlaştı. Şimdi de bu iki noktadan yağ sızmış.
Bı tanıdık silindir contası sorunludur diyor zorladiysan olmuştur diyor ama kullanım alışkanlığım agrasif değil. İyi ve müsait bir tamirci bulsam motoru bırakacağım ama Bodrum'da dört tane motorcuya gittim üçü çok işim var deyip gönderdi. Problemin kaynağı ne olabilir acaba başka tamircilere de gideceğim
https://i.hizliresim.com/hj3ypgu.jpg
Bu kapak mı nedir burdan hafif bir yağ sızıntısı var ayrıca sente ayarı yapilan yerden de (adını bilmiyorum) sızıntı var hafifçe. https://i.hizliresim.com/hg67djf.jpg
Bunun sebebi nedir arkadaşlar ? Motor rölantideyken tekleme yapıyor ve tekleme yaptığı anda silindir kısmından sanki içerde bi parça oynuyor gibi şıkır şukur ses geliyor (şak şuk sesi her zaman olmuyor ama tekleme durumu soğuk motor çalıştıktan bi on sn sonra başlıyor bazen stop edecek gibi oluyor rölanti çıkıp inmiyor rölanti ayarında bir sorun yoktur sanırım)
Sabit hızda giderken teklemeyi/vuruntuyu hissedebiliyorum ama yoğun değil hafifçe. Rölantide tekleme şikayetiyle moyorcuya gittim subap ayarı yaptı daha doğrusu yapamadı subaplar tıkı tıkı ses yapmaya başladı sonra başka motorcuya gittim diğerinin bozduğunu biraz düzeltti tiki tiki subap vurma sesi baya azaldı (benim yapabileceğim bu kadar dedi gönderdi uğraşmak istemedi işi çokmuş) ama baştaki problem yani tekleme sorunu devam ediyor. Performans ve yakıt tüketiminde bir sorun hissetmiyorum genel olarak. Motor henüz beş binde ve bu rölantideki durum bin km deyken başladı ve git gide yoğunlaştı. Şimdi de bu iki noktadan yağ sızmış.
Bı tanıdık silindir contası sorunludur diyor zorladiysan olmuştur diyor ama kullanım alışkanlığım agrasif değil. İyi ve müsait bir tamirci bulsam motoru bırakacağım ama Bodrum'da dört tane motorcuya gittim üçü çok işim var deyip gönderdi. Problemin kaynağı ne olabilir acaba başka tamircilere de gideceğim