Motor ve iş hayatı

Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
3
Günlük iş yaşamı içerisimde araba yerine motoru tercih edenler varsa yardımcı olurlarsa sevinirim.
Nasıl giyiniyorlar, herhangi bir dezavantajı var mı?
Anladığım kadarı ile enduro (daha tam ne olduğunu öğrenmedim) tipi motorlar daha uygun galiba bu şekilde kullanım amacına yönelik olarak.
(daha önce siz bazı arkadaşların verdiği bilgiler doğrultusunda hem bel fıtığını minimum rahatsız eden hem de asfalt yolda en rahat kullanımı olan bir motor)

Yazın sıcaklar ve yağmurlu havalarda nasıl oluyor?
Müşteri ziyaretlerinde park edilen yerlerde motorun güvenliği nasıl sağlanır?

Cep telefonu ile ilgili herhangi bir kolaylık sağlayan kask var mı? (giderken konuşabileceğimiz mesela)

Bu arada bu ana kadar okuduklarımdan anladığım kadarıyla (ogs sorun değil, kolu şeffaf mont alındığı sürece)...
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
3
sigorta acentesiyim, ve hayatım mobil olarak geçiyor..pek büroyla alakam yok, devamlı müşteri ziyaretleri, bu yüzden de giyim kuşamda gömlek pantololon şekilde..
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Çok detaylı sorular sormuşsun.

Bunlar pek bi kalemde cevap verilecek şeyler değil. Örneğin telefon meselesi. daha yeni başlayacağını söylüyorsun ama bir yandan da giderken nasıl tel. ile konuşurum diyosun. Bence bi kere bunu unut, en az 5000 km. Daha sonra tekrar konuşuruz....

Kesin cevap verebileceğim bir konu var, o da motor seçimin. Anlattığın kullanıma en uygun motor tipi, Scooter veya Maxi-Scooter ( özellikle de ebatların büyükse)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ledo arkadaşıma katılıyorum.Ben de iş için kullanıyorum zat 150 mi.her gün Pendik Şişli arasında evden işe ve işten eve kullanıyorum.Ayrıca gün içinde şantiyelere gidip gelirken de çok işime yarıyor.Bence sana maxi scooter uygun.Mont-kask ve özellikle kışın eldiven çok önemli.Diğer korumaları da alırsan daha iyi ama gündelik olarak kullanılması zor dizlik ve dirsekliklerin.

Umarım yardımcı olabilmişimdir.Sevgilerimle...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst