- Katılım
- 30 Tem 2006
- Mesajlar
- 11
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar yarım saattir yazılanları okuyorum. burayı resmen motorsiklet kütüphanesi yapmışsınız. herkese tebrikler ve teşekkürler. ayrıca sitenizi tv makinası yoluyla keşfettim. bazı arkadaşlar amacuna ulaşmamış diyorlar ama kendimden biliyorum ulaştı
tv makinasında görmeseydim nezaman bu siteden haberdar olurdum bilmiyorum. herkese iyi yazışmalar
