JAKOBEN Katılım 27 Mar 2007 Mesajlar 219 Motosikleti Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie 30 Ara 2007 #21 Bence de seçenekler eksik olmuş, benim tercihim; İkinci el ve az yıpratılmış bir Çinli olması...
E edermanli Katılım 6 Ara 2007 Mesajlar 12 31 Ara 2007 #23 çin malının komplesine karsiyım aslında ama motor konusundada cok fazla bilgim olmadıgından cinde olsa sıfır derim (yinede cin malı almadım ama)
çin malının komplesine karsiyım aslında ama motor konusundada cok fazla bilgim olmadıgından cinde olsa sıfır derim (yinede cin malı almadım ama)
Sinan Er Katılım 26 Mar 2006 Mesajlar 4,133 31 Ara 2007 Konu Yazar #24 Sen bide çin malı kullanmışlara sor bak bakalım kaç kişi tekrar aynından almak istiyor
Sinan Er Katılım 26 Mar 2006 Mesajlar 4,133 1 Ocak 2008 Konu Yazar #25 baktım site ful güncelleyeyim dedim 120 üye herzaman aynı anda gelmiyo ki