Motor tercihi İkinciel Markamı olmalı-Sıfır Çinlimi ( Anket )

Motosikletim ikinciel olsun kaliteli olsun MU? Sıfır olsun ne olursa olsun MU?


  • Kullanılan toplam oy
    68
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Bence de seçenekler eksik olmuş, benim tercihim;

İkinci el ve az yıpratılmış bir Çinli olması...
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
12
çin malının komplesine karsiyım aslında ama motor konusundada cok fazla bilgim olmadıgından cinde olsa sıfır derim (yinede cin malı almadım ama)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Sen bide çin malı kullanmışlara sor bak bakalım kaç kişi tekrar aynından almak istiyor
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
baktım site ful güncelleyeyim dedim 120 üye herzaman aynı anda gelmiyo ki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst