Motor Tavsiyesi

Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
ferdinandd'ın dediğine katılıyorum.. Bu iş motoru almakla bitmiyor... Bunun, bandrolü, yakıtı, bakımı, ruhsatı plakası, mevcut değilse eğer kaskı, montu, eldiveni, ehliyeti vs. var. Bunları da göz önünde bulundurarak diyebilirim ki, 0 km. cbr 125r ya da pcx olabilir. Hele 125r'a göre pcx'in konforu tahminen daha iyidir. Ben de 1 yıl para biriktirerek 125r aldım; 1000 km'dir kullanıyorum, memnunum. Fikir vermesi açısından yazıyorum rodajda sakin kullanımla 1000 km'de 100 lira civarında yakıt tüketti. Şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
265
ilkin beklentilerin neler ?
-hızlımı olsun cbr 110 anca yapar uzun yolda zorlanır . yakıtı azdır . araziye giremessin , girersen makine kendini salar masraflarla boğuşursun .
- nekadar süre kullanacaksın . sıfırmı yoksa ikinci elmi
- Kıyafet ekipmanın tamammı ?
- ehliyet aldınmı ?
- moto sürüş eğitimi alacakmısın ?
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
ilkin beklentilerin neler ?
-hızlımı olsun cbr 110 anca yapar uzun yolda zorlanır . yakıtı azdır . araziye giremessin , girersen makine kendini salar masraflarla boğuşursun .
- nekadar süre kullanacaksın . sıfırmı yoksa ikinci elmi
- Kıyafet ekipmanın tamammı ?
- ehliyet aldınmı ?
- moto sürüş eğitimi alacakmısın ?

Beklentim sağlam, yakıtı az ve masrafsız olması azcıkta görüntü tabi.
Arazide kullanmıcam 100-110 sabit hızla gidebilirse benim için yeterli.
Muhtemelen 3-4 yıl kullanıcam üni bitene kadar, masrafsız ve sağlam istediğim içinde 0 alıcam sanırım.
Kıyafet ekipman felan var bundan öncede motor kullandım.
Ehliyet var.
Eğitim almıcam bundan önce 7-8 bin km kullandım.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
cbr 110 anca mı yapar? :sunny:yuh:sunny: abi salla da o kadar sallama bari..CBR 125 140ı goruyor. 140ı gectıgı bıle var
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
sana o bütçelere en iyi motoru söylesem senelerce sorunsuz götürücek kim dinlerki beni ama ben genede söyliyim
belki maksimumu aşıcaksın ama 7500 e yamaha xenter150
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
boyun kısa ise hyosung rt125, uzunsa rx 125 sm al, hem az yakarlar hem de gayet iyi görünürler:) uzun süre satmayacaksan 2.el de çok zarar etmemiş olursun ...
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
CBR o fiyata. yok eğer cbf, ybr sınıfından istiyosan tvs rtr 150 kesinlikle
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
Arkadaşlar peki bu nasıl ? http://www.asyamotor.com.tr/?page=urun-detay&id=59&udpage=genel-bakis
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst