ferdinandd'ın dediğine katılıyorum.. Bu iş motoru almakla bitmiyor... Bunun, bandrolü, yakıtı, bakımı, ruhsatı plakası, mevcut değilse eğer kaskı, montu, eldiveni, ehliyeti vs. var. Bunları da göz önünde bulundurarak diyebilirim ki, 0 km. cbr 125r ya da pcx olabilir. Hele 125r'a göre pcx'in konforu tahminen daha iyidir. Ben de 1 yıl para biriktirerek 125r aldım; 1000 km'dir kullanıyorum, memnunum. Fikir vermesi açısından yazıyorum rodajda sakin kullanımla 1000 km'de 100 lira civarında yakıt tüketti. Şimdiden hayırlı olsun.