Motor Tavsiyesi

Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
Merhaba, öğrenciyim 7.000 tl bütçem var az yakan ve çok masraf çıkarmıcak motor almak istiyorum.Aklımda honda cbr 125, ybr125 ve kanuni phantom var. Kanuni phantomun kırmızısını çok beğeniyorum ama biliyorum ilerde alınca pişman olucam o yüzden bu şıkkı elemek istiyorum. Sizinde bu saydıklarımın arasında ve ya varsa farklı tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Merhaba, öğrenciyim 7.000 tl bütçem var az yakan ve çok masraf çıkarmıcak motor almak istiyorum.Aklımda honda cbr 125, ybr125 ve kanuni phantom var. Kanuni phantomun kırmızısını çok beğeniyorum ama biliyorum ilerde alınca pişman olucam o yüzden bu şıkkı elemek istiyorum. Sizinde bu saydıklarımın arasında ve ya varsa farklı tavsiyelerinizi bekliyorum.

YBR ve CBR'nin arasına Phantom'u sıkıstırmıssın ya helal olsun. yav 7bin lira bütçeye kanuni mi bakılır ? gercı zevk meselesi sonucta uzun sure kullanmıcaksan sıkıntı yaratmaz da ne biliyim cbr ybr varken.. benim tercihim CBR 125R olurdu. hem SS görünümü var, torklu güçlü. daha ne istenebilir bi motosikletten ? YBR'yi boşver :) al CBR'ni korumalarını da en cix'erinden, sonra ::gazla::::gazla::::gleam::
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
Motoru en azından 4 yıl kullanıcam. Cbr en mantıklısı sanırım.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Nabıcam peki öğrenciyim her yıl motor değiştircek halim yok ya.

Sıkılırsanız bile problem olmayacaktır. Çünkü almayı düşündüğünüz motosikletlerin ikisi de pek zarar
ettirmeyen ve kolay elden çıkan modeller. Sıkıldığınız an değiştirmek zor olmayacaktır.
 
Katılım
25 Kas 2012
Mesajlar
125
maxi scooter düşünürsen kymco xciting 250i önerebilirim. benim ilk motorum ve çok memnunum.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
o paralara gerçekten adam gibi motor yok sıfır km olarak
ybr 250 var ama oda en genç olanı 5 yaşında o paraya bence cbr olabilir
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
ybr 250 hiç olmaz ya çok eski motor + sorun çıkarmıcak ve yakıtı az motor istiyorum.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
en az 4 yıl kullanacaksan bütcenide 1.500 civarı artırabilirsen Cbr 250 r çok iyi olur sana.aldıktan sonra pişman olmassın
8.000-8500 e temiz 2012 2. eller bulunur

7.000 lira parayla ybrye hiç bakma ;)

choper tarzı motorları beğeniyorsan eğer Hyo gv 250 iyi bir tercih
5.000-6.000 tlye benim eski motorumun piyasası kymco venox 250 çok sexi makine ama 2007den sonra Türkiyeye gelmedi temiz motoru bulmak zor olur

naked istersen sym wolf 250 yada hyo gt 250 alabilirsin.sym içinde 8.000 tl bütce yapmalısın
bol şans umarım istediğini alırsın
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
en az 4 yıl kullanacaksan bütcenide 1.500 civarı artırabilirsen Cbr 250 r çok iyi olur sana.aldıktan sonra pişman olmassın
8.000-8500 e temiz 2012 2. eller bulunur

7.000 lira parayla ybrye hiç bakma ;)

choper tarzı motorları beğeniyorsan eğer Hyo gv 250 iyi bir tercih
5.000-6.000 tlye benim eski motorumun piyasası kymco venox 250 çok sexi makine ama 2007den sonra Türkiyeye gelmedi temiz motoru bulmak zor olur

naked istersen sym wolf 250 yada hyo gt 250 alabilirsin.sym içinde 8.000 tl bütce yapmalısın
bol şans umarım istediğini alırsın

Bütçeyi arttırmam çok zor. Şuan bile 6000 felan var anca 7000 yaparım.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Windy S' i elinden çıkardın mı? Nekadar kullandın ? Şikayetlerin neler... ... ... ???

Abi okadar kritik noktada kalmış bi bütçen var ki karar aşaması için en zorlayıcı bütçe bana göre :) 4/5000 var desen işin daha kolay :)

Cbr125 / Ybr125 arasında tabi ki Cbr daha tatmin edici olur, ayrıca çok şık :) Öğrenciyim diyorsun, iş motosikleti almakla bitmiyor biraz bunu da düşün derim!

Cbr125 bende çok sordum soruşturdum zamanında, ömürlük diye alsan bile en fazla 1/2 yılda değiştirirsin diye iddialaştı arkadaşlarım, sanırım haklılarmış :mrgreen: He değer kaybı yaşamıyor üzerine bişeyler ekler 250 ye geçer oradan da yürüyebilirsin...

Tarz olarak aklında bişey yok diyorsun da.. Ne için motosiklet almak istiyorsun peki :silent: En azından bunları belirlemiş olman lazım, sonuçta aklına yok yere girmemiştir motosiklet almak! Yani bir sürü kilit nokta var seçim için, beklentilerin önemli...

Henüz ihtiyaçlarımı belirleyecek kriterin bile olmayabilir bunu da anlarım. Ozaman en ucuza alıp, masraf çıkartmayan, 2. elde kolay satabileceğin değeri düşmeyecek bişey bakıp tecrube edinebilirsin bi süre.

10.000 km kullanımda hemen hemen tüm beklentilerin az çok şekillenir :)
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
Ne için motosiklet almak istiyorsun demişsin. Hayatımda motor olmadan yapamıyorum diyebilirim :) Küçük yaşlardan beri motor tepesindeyim. Açıkçası windy s i değiştirme sebebim görüntüsü diyebilirim. Başka hiçbir konuda beni üzmedi gerçekten. Gerçi çok fazla kullanmadım 5bin km felan kullandım bundan öncede dedemin 100cc cubu kullandım epey :) Bu arada beklentimde yok değil hani dediğim gibi az yakması ve sorun çıkarmaması en büyük beklentim, 2.si ise görüntüsünün de biraz güzel olması gerekiyor. Örneğin; cbr125, tvs apache, kanuni phantom, asya major 250 gibi olabilir ama aldığım motorun beni üzmemesini istiyorum her nekadar sıkılıcak olsamda şuan aklımda cbr 125 var. Ama zaten 150 cc 13 beygir motor kullandım kendimi az çok biliyorum amacım hız değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------

Honda cbr 125 sabah 6.900 tl idi şimdi 7.000 olmuş :)
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
Ne için motosiklet almak istiyorsun demişsin. Hayatımda motor olmadan yapamıyorum diyebilirim :) Küçük yaşlardan beri motor tepesindeyim. Açıkçası windy s i değiştirme sebebim görüntüsü diyebilirim. Başka hiçbir konuda beni üzmedi gerçekten. Gerçi çok fazla kullanmadım 5bin km felan kullandım bundan öncede dedemin 100cc cubu kullandım epey :) Bu arada beklentimde yok değil hani dediğim gibi az yakması ve sorun çıkarmaması en büyük beklentim, 2.si ise görüntüsünün de biraz güzel olması gerekiyor. Örneğin; cbr125, tvs apache, kanuni phantom, asya major 250 gibi olabilir ama aldığım motorun beni üzmemesini istiyorum her nekadar sıkılıcak olsamda şuan aklımda cbr 125 var. Ama zaten 150 cc 13 beygir motor kullandım kendimi az çok biliyorum amacım hız değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------

Honda cbr 125 sabah 6.900 tl idi şimdi 7.000 olmuş :)

scooter kullanırsan eğer honda pcx i şiddetle tavsiye edebilirim çok şık güzel rahat makine.yakıtı koklar.o ccdeki en karizmatik motor
 
Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
265
6.900 - 7000 TL bakma uğraşırsan indirirsin o parayı ben 7.850 TL isteyen motoru 7 . 200 tlye indirttimde alamadım :D
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
ShockWave 7000 tl ye kadar çıkabilirim sorun olmazda ondan fazlası kasar :) Bu arada scoter, cross felan sevmiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst