- Katılım
- 12 Ocak 2023
- Mesajlar
- 36
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar ben Yaşım epey 40 küsürlerde olmasına rağmen hayat şartları malum motora yeni başlayacağım. Sizden motor tavsiyesi istiyorum. Önceliğim sıfır motor.
Aslında birikmiş bir miktar param var Scrambler ve caferacer türü motosikletler çok ilgimi çekiyor. İlk olmasına rağmen (başlangıç olarak hız değilsede fiyat olarak iddialı bir model) yeni yetme delikanlı kardeşlerimiz gibi çok hıza gerek duymadığım için ilk olarak yamaha xsr 125 e göz diktim. Daha önce burda konusunuda açmıştım. İstedğim rengi bulamıyorum bulduklarımda yanında 20 25 bin liralık paketlerle fiyatı şişiriyolar.
Sonra tarzlarından dolayı brixtonlara göz diktim. Zaten çok hızlı olmadıkları için brixton cromwell 250 Balsarısı olsun istedim. Baktığım yerlerde sadece siyah vardı onlarda hoşuma gitmemişti gelecek demelerine rağmen bir türlü gelmedi. Sonra bende karar değiştirip Brixton cromwell 125 i gözüme kestirdim. Sıvı soğutmalıydı. Lakin ki
bu da Türkiyeye hiç gelmemiş bu yıl gelece kdendi ocak dendi şubat dendi şubat bitiyor hale gelmedi şimdi mart nisan haziran diye zıvalıyorlar. Dedim madem ben yine japona döneyim hondaya bakayım. (Bu arada Scooter istemiyorum.) Honda da 125 lik cücük gibi bir motor var ama istedemde ellerinde yok. Arkdaş tavisiyesiyle Hondayı arayıp CB 250 R sordum. Artık üretilmiyor elimizde yok dediler yeni modeller gelecek Haziran falan gibi tahmin ediyoruz ama kesin bir bilgi yok dediler. Netten biraz araştırdım gelecek modeller arasında 250 var ama gelmeye bilir daha üstlerin gelme ihtimali daha kuvvetli. Yani dön dolaş bana kafayı yedirttiler. Takasına da tapakasına daa takatukasınaa daa dicek raddye geldim. Yahu bi motor almak bu kadar zormuymuş kardeşim.Ya yok yada ederinin üstünde fahiş fiyata eklentileriyle varlar. Özellikle yamaha için.
Çinli motorların çoğunu beğenmiyordum ama yolda durdurup sorduğum bir çok kişi bana başlangıç olarak al bi çinli sonra bakarsın ilk önce öğren diyorlar tam kafama yatacak örnek bajaj vs..tavsiye edenler oldu. Tabi bunun yarın öbürgün yenisini almak için satması vs..derken yine aklım yamahalara vs.. gidiyor.
Geçen yolda giderken bir motor gördüm. hani şu yolda giderken üstüne yatıp tehikeli hareketlere yaptıkları ufak motorlar.Sanırım Honda cg taklidiymişler. Köylü motoru diyede anılyormuş. Bunların hastaları ve yarışları bile varmış.
Kendi kendime dedim ki la git al bu motordan . Fiyatlarıda gayet ucuz. Hem çok para harcamazsın ve faha iyisini almak için yamaha vs.. için biriktirmeye devam etmelik barutun kalır hemde işi öğrenince satılmaz ise bile çok para harcamadığın için çokta koymaz şeklinde düşündüm.
Yani yamaha hayaliyle başlayan biri için bu motorlara inmek sizce doğru bir karar mı? Tavsiye edermisiniz? Bunların vitesleride tersmiş düz olanı varmıdır?
mondial de 100 aug i var bunlardan kubada bir kaç çeşidi var yine 100 lük ve 125 lik çitalar falan bir de yine 100 lükleri falkonlarda var kubalardakinde benzin göstergesi yok ama mondialde var ama nedense eksiğe rağmen kuba daha pahalı iken mondial daha ucuz. Bazıları karburatörlü bazıları enjeksiyonlu dediler tam net anlamıyorum ben hepsi birbirine benziyor bunların ama arada fiyat farkı var eskiden 150 ve 200 lükleride varmış ama artık yok. Eğer bunlardan alır isem hepsi aynımı fiyat performans arıza çıkarması vs.. açısından yani al birini vur ötekine hangini alırsan al şeklinde mi yada içlerinden şu marka modelini al onlar nispeten daha iyi diyeceğiniz bir tanesi varmı?
Teşekkür ederim.
Aslında birikmiş bir miktar param var Scrambler ve caferacer türü motosikletler çok ilgimi çekiyor. İlk olmasına rağmen (başlangıç olarak hız değilsede fiyat olarak iddialı bir model) yeni yetme delikanlı kardeşlerimiz gibi çok hıza gerek duymadığım için ilk olarak yamaha xsr 125 e göz diktim. Daha önce burda konusunuda açmıştım. İstedğim rengi bulamıyorum bulduklarımda yanında 20 25 bin liralık paketlerle fiyatı şişiriyolar.
Sonra tarzlarından dolayı brixtonlara göz diktim. Zaten çok hızlı olmadıkları için brixton cromwell 250 Balsarısı olsun istedim. Baktığım yerlerde sadece siyah vardı onlarda hoşuma gitmemişti gelecek demelerine rağmen bir türlü gelmedi. Sonra bende karar değiştirip Brixton cromwell 125 i gözüme kestirdim. Sıvı soğutmalıydı. Lakin ki
Çinli motorların çoğunu beğenmiyordum ama yolda durdurup sorduğum bir çok kişi bana başlangıç olarak al bi çinli sonra bakarsın ilk önce öğren diyorlar tam kafama yatacak örnek bajaj vs..tavsiye edenler oldu. Tabi bunun yarın öbürgün yenisini almak için satması vs..derken yine aklım yamahalara vs.. gidiyor.
Geçen yolda giderken bir motor gördüm. hani şu yolda giderken üstüne yatıp tehikeli hareketlere yaptıkları ufak motorlar.Sanırım Honda cg taklidiymişler. Köylü motoru diyede anılyormuş. Bunların hastaları ve yarışları bile varmış.
Kendi kendime dedim ki la git al bu motordan . Fiyatlarıda gayet ucuz. Hem çok para harcamazsın ve faha iyisini almak için yamaha vs.. için biriktirmeye devam etmelik barutun kalır hemde işi öğrenince satılmaz ise bile çok para harcamadığın için çokta koymaz şeklinde düşündüm.
Yani yamaha hayaliyle başlayan biri için bu motorlara inmek sizce doğru bir karar mı? Tavsiye edermisiniz? Bunların vitesleride tersmiş düz olanı varmıdır?
mondial de 100 aug i var bunlardan kubada bir kaç çeşidi var yine 100 lük ve 125 lik çitalar falan bir de yine 100 lükleri falkonlarda var kubalardakinde benzin göstergesi yok ama mondialde var ama nedense eksiğe rağmen kuba daha pahalı iken mondial daha ucuz. Bazıları karburatörlü bazıları enjeksiyonlu dediler tam net anlamıyorum ben hepsi birbirine benziyor bunların ama arada fiyat farkı var eskiden 150 ve 200 lükleride varmış ama artık yok. Eğer bunlardan alır isem hepsi aynımı fiyat performans arıza çıkarması vs.. açısından yani al birini vur ötekine hangini alırsan al şeklinde mi yada içlerinden şu marka modelini al onlar nispeten daha iyi diyeceğiniz bir tanesi varmı?
Teşekkür ederim.
Son düzenleme: