Motor sürerken müziğe kapılıp dans eden Türk motorcu

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aramızdamı :D la yoksa?
 
Katılım
24 Tem 2015
Mesajlar
296
William Wallace'ın boyu iki metredir breh breh ne abarttınız ya.
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
658
Motosikleti
'13 Inazuma
arkadaşlar bırakın sosyal mesaj vermeyi. adam ne güzel eğlenmiş. belli ki usta da bir sürücü. gerekli ekipmanlarının hepsi var. motor da sağlam. isterse zerinde çifte telli oynasın.
 
Katılım
8 Kas 2014
Mesajlar
505
Adam ne güzel eğleniyor. Ne var bunda arkadaş?
Hadi Face'de falan motorcu olmayanlar aptal aptal yorum yapıyorda bari siz yapmayın yav.
Ne var adamın yaptığında? Eğlenmekte suç oldu bu ülkede.. Adam biraz eğlendi diye haber yapılıp 500 tane yorum yazıldı.. Şaka gibi ya..
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
155
Bayağı bir eğlenmiş, motordan keyif almak diye buna denir bence
Belkide depo kapağını açık unuttu ve buharlaşan benzin kaskın içine doldu
 
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
212
bence ayşe hatun önal çak bir selam baksana dinliyor.ama adam motorla bütünleşmiş.çok deneyimli bana göre yada sağlam eğitim almış
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst