- Konu Yazar
- #1
Başlıktada yazdığı gibi arkadaşlar motoru yeni topladım hazır parçaları değişmişken statörüde değiştim nedeni kablolarında açılmalar meydana gelmişti neyse motoru şaseye şaseye attım marşı bastım statörden ve krank tahliye hortumunda beyaz duman atmaya başladı
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------
Edit:
Statörün renkleri farklı değildi sadece tonları farklıydı tonları uyanları taktım
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------
Edit:
Statörün renkleri farklı değildi sadece tonları farklıydı tonları uyanları taktım