Motor sorun var galiba..?

Katılım
5 Haz 2009
Mesajlar
18
Motoru sıfır aldım,Arora ar125-3.Bir senedir kullanıyorum,motor 80 gecmiyor ve 6000 devirde titreme yapıyor,motor ısındıgında cin cin die ses geliyor motordan. :) Benzer tipte diğer markanın modellerin titremesi 8000-9000 bulurken ve hızları 100km den fazla iken,benim motor nicin böyle oldugunu düşünüyorum.Acaba kalite farkından olabilirmi.? Şimdi motorsiklet 7050 km'de.
4138.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
----------------------------
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Çın çın sesi subaptan gele bilir motorun sizncirinden gele bilir motorun o hızı geçmemesi motorun sağır olmasından olabilir...Olabilirde olmaya bilirde:)
 
Katılım
1 May 2009
Mesajlar
140
o motordan daha ne istiyorsunki 80 yapıyormuş işte.
kuzenin aynı motordan var 60-70 diyor 80 i ancak yokuş aşağı görüyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende de çin malı var skjet 110 cc ilk aldıgımda çok titreme vardı servise götürdüm bi ayar yaptı motordaki titreme neredeyse hiç yok denecek kadar azaldı
bendeki 110cc tek kişi 100 iki kişi 80 85 yapıyor senin motorun 110 120 yapması lazım bizim arkadaşta var düzyolda iki kişi 110 yapıyor
 
Katılım
5 Haz 2009
Mesajlar
18
Bende bakıma götürdüm,ama basında ben olmadıgım icin ustalar bastan sagma bakım yapıyor herhalde.Motor ilk alıgımgibi hala,hiçbir değişiklik yok.
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Arkadaşım o motordan ne bekliyorsunki hız olarak sen anlamadım 80 gayet iyi.110-120 yapar diyen yalan söyler kadran 110 u gösteriyorsa bile o kadran doğru göstermiyordur bundan emin olabilirsin.
 
Katılım
1 May 2009
Mesajlar
140
evet dün kuzenden alıp denedim
motor düz yolda tek kişi tam olarak 80-85 arası yaptı
kuzendeyken 70 i geçmiyor ( kuzen 90 kg ben 71 kg)
arkadaşın çin malı scooter 120 gösteriyor benim cup 80 gösteriyor yan yana gidiyoz :D
 
Katılım
20 Kas 2008
Mesajlar
166
Sen onu bir göster hocam burdan bişey demek çok zor.

125 cc ye göre fazla hız yapamıyormuş ama senin kilon da önemli bu konuda.
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Arkadaşım motorunda gerçekten hiçbir sorun yok ustaya gitsen ne yapacak ki belki karbiratör hava ayarlarını yapar yada hava filtreni falan değiştirir ama gene bişey değişmez.
 
Katılım
5 Haz 2009
Mesajlar
18
Sen onu bir göster hocam burdan bişey demek çok zor.

125 cc ye göre fazla hız yapamıyormuş ama senin kilon da önemli bu konuda.

Merhaba arkadaşlar..
50 kiloyum,neyse artık pek hıza önem vermiyorum.Artık görüntü benim icin önemli.Neon döşeme ile arastırma yapıyorum 2 gündür,burada sizinle paylasırım. :cat:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
slm arkadaşlar bende kanuni breton var aynı ona benziyor rahat düz yolda 100-110 yapıyor titreme minimum senin motor 80 i geçmesi gerekiyor ayarında bir şey vardır servise götür bir ayarlasınlar
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
251
Tartışma yaratmak istemiyorum ama çevre yolunda hız denemesi yaparken ve ibrem 110 gösterirken yanımdan geçn ve tanımadıgım bir brodway sahibi hızımın110 km oldugunu söyledi aynı sesler benimkindede var ve hep titiriyor.Dişli büyülteceğim ve motor kulagı diye tabir edilen yerlere conta koyduracagım.


Bu arada motorumun markası kuba km125-6
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst