Eger dikkat li olmazsan 50 cc ile 1300 cc aynidir bence.
boeing' Alıntı:
:king: arkadaslar saygılar.yasım 34 kendimi daha önce tanıtmıştım.bir akrabam daha önce motor kazasında öldügü için yıllardır almadıgım motoru (125cc)baslangıç olarak almayı düşünüyorum.komik de olsa sizce kaza yaparmıyım.

açıkcası korkuyorum ama motor içimde sönmeyen ateş gibi oldu.ne dersiniz..
Arkadasim benim sana tavsiyem bu motor isine temiz kafa ile baslamandir. Eger dikkat li olmazsan 50 cc ile 1300 cc hemen hemen ayni riski tasir bence, Ama dersen "ben bilegime hakim olamiyorum, surekli hiz yapiyorum" o zaman hic binme motora, dusuk cc li motor daha guvenli bir motor degil. Motor surmeye baslayinca anliycak sin ki, senin dusuk cc den once guce ihtiyacin var.
Hersey de oldugu gibi akil ve mantik kullanmak gereklidir.
Eger kaza yapicam diye baslarsan kaza yaparsin,
ama kazalari engelliycem diye baslarsa daha olumlu sonuclar alabilirsin.
bence sen hic baslama bu ise, yada gozunu karart atla bi motorun ustune, ama ilk once kafa yapini degistirmen lazim.
bu forum da kimse sana senin ileride kasa yapip yapamayacagini soyleyemez,
Ama bu soruyu soracak kadar enayi isen, Bence sen %80 kaza yaparsin.
Sen simdi hic kizma, ve yazdiklarimi tekrar oku ve anlamaya calis.
iyi gunler.