Motor seçimi

Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili arkadaşlar merhaba

Kuzenim motorunu sattı, Ninja vardı, chopper almak istiyor, 10.000 lik bir makine bakıyor. Model bakıyoruz ustalar ile görüşüyoruz size de sormak istedik, belirlediğimiz modeller arasında

Kymco 250
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kymco-satilik-2-el-sifir-sayilir-65506781/detay/
Sıfırı yok en temizi bu 7500

Hyo 250
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2012-gv250-aquila-65731121/detay/
Sıfırı var, 8400

Hyo 650
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ung-gv650-kapali-garaj-motoru-55711839/detay/
Sıfırı 16.000 ama 2. el 10.000 civarında temiz bir alet bulunabilir

Regal 350
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...kimli-chooper-dir-gelin-gorun-66221425/detay/
Sıfırı var sıfır fiyatı 10.000, 2. de 7bin 8 bin temizini bulmak mümkün

Böyle bir seçimde hangi şıkkı tercih edersiniz, bize 2. el değil sıfır daha güzel bir seçenek gözüküyor bunlar arasında da sıfır HYO 250 lik var
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Bütçe müsaitse bu 4 modelin arasında tabiki hyo 650 hem tarz değiştirmiş hemde cc yükseltmiş olur.
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kuzi, sıfır istiyor gibi, ama karar veremedi, ninjayıda sıfır aldı sürekli belim boynum ağrıyor diyordu benimkini sürdü çok sevdi :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
sıfır istiyorsa gv 250 olur ama regal neden aynı segmentte çin malı olmayan seçenek daha mantıklı bence
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keeway superlight 150 sekli en güzeli
süper lihgt mi :) yapma gözüm burada bahsi geçen makinalarla kıyası bile söz konusu olmaz....
Yolda giderken 2 de bir arkasını kontrol ederek dökülen cıvataları toplamaya çalışmak ne güzel spor olur sl üzerinde :)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
enduro ya bindi mi? veya naked türü birşeylere?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Kuzi, sıfır istiyor gibi, ama karar veremedi, ninjayıda sıfır aldı sürekli belim boynum ağrıyor diyordu benimkini sürdü çok sevdi :)

Kuzenin daha önce Ninja tecrübe ettiyse GV650 yi tek geçerim ozaman. Daha önce de tavsiye edecektim ancak tecrübesini bilmiyordum. O fiyata temiz ise motor, alın. 0 niye almadım derse ben de bişey bilmiyorum. O motora bindikten diğerlerine neden okadar para sayılmayacağını anlamış olur...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst