Polisin kafası iyi anlaşılan,daha gerie bi yerdede yine karşı şeride geçip geri yerine döndü ,%100 hatalı
fakat polislerden gıcık alıyorum felan diyenleri ,başlarına yastığa koyup polissiz bi TÜRKİYE düşünmelerine davet ediyorum ve kolluk güvenlik teşkilatımızla ilgili bu tür yazı yazan kişileri esefle kınıyorum,evet sorunlu problemli hatta çürürk yumurta diyeceğimiz polislerimiz var ama onlar olmadan olmaz olamazz