motor polis arabasına carpıyor

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
hatalı olan polis aracı karşı şeride geçti,motor kurtarmak için terse gitti ama yine polis aracının kurbanı oldu. yazık :farao:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
o polistte kabahat .. kırmızda saga dönüyo .. ordanda u dönüşü yapacaktı .. motoru görmedi... çok kötü ya
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
motorun şeridine geçiyor garagtersiz polıceman...herif kaçamıyor...
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Evet poliste suç :cyclopsan
Çok açıktan alıp sağa döndü, motorcuda polisin sağından geçmek istedi, poliste kendi şeridine geçmek isteyince kaza oldu :cyclopsan
%100 Polis hatalı :farao:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nediyim gene polis gene polis neden sevemedim ben bunları yaaaa içim ısınmıyo
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
polis değil azrail mubarek, bula bula motorcuyu buldu çarpacak
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
Polis acemi heralde o nasıl bir dönüştür öyle kendi şeridi yetmediği gibi diğer şeridide tamamen kapatıyor ama dikkatimi çeken bişey daha hadi polis hatalı ama motorcu ne yapmak istiyor anlamadım kavşağa geliyor süratli bir şekilde motorcu da biraz hatalı
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
polis suçlu tabi ama motorcudada maşallah ne hız varmış be ışıklar yeşil olmuş geçicem diye biran önce köklemiş gazı.. yazık olmus
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
polis acemi degil.. ordan u dönüşü yapacaktı .. soldan açıkran aldı .. ama motoru görmedi ......:pr:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Başlık ters olmuş,Polis arabası motosiklete çarpıyor olacaktı asıl..
Tartışmasız biçmiş adamı polis,umarım ciddi bir problem olmadan atlatılmıştır bu kaza(zor ama)..
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
188
yasalarda der ki;
1. geçiş üstünlüğü ambulanslarda ve itfaiyelerdedir.
2. geçiş üstünlüğü sirenleri ve ışıları açık olan polis araçlarındadır.
vs...

bu kuralların çok ciddi bir şekilde uygulandığı ülkeler vardır. Amerika'da, eğer arkanızdan bir ışıkları yanan polis arabası geldiğini görürseniz, önünüz sağınız solunuz heryeriniz boş olsa dahi sağa çekip araç geçene kadar durmak ya da oldukça yavaşlamak durumundasınızdır. Hatta yolun sağında çimler olsa dahi.

Başıma geldi; iki şerit yolda, gidiş geliş, arkadan gelen polisi gördüm ancak karşı taraf boş diye çekilmedim, o da hızlı geliodu zira. Ancak önümdeki araç, frene basıp hemen sağa çekti, yolun dışına doğru çıkarak. Ben de aynısını yaptım haliyle.

Bu durumda, hele gece vakti oldukça görünür olan bu polis ışıklarını uzaktan gördüğünüz anda hızınızı azaltıp yolun sağına çekilmek zorundasınızdır.

Bu videoda, motosikletli arkadaşın polis aracını görmüş olması gerekiyordu. Zira trafik ışıklarına gelirken hız azaltmak da diğer bir kuraldır.

Polis ışıkları yanık ve sirenleri çalışır durumda, istediği yola girme, istediği yönden gitme hakkına sahiptir. Onu görmesi gereken diğer araçlardır.

Kusura bakmayın ama, dikkatsiz olan bariz motosikleti arkadaş. Yurt dışında oturanlar bilirler bu tür durumlarda kimin hatalı olup olmadığını.


Dipnot: Şu an çıkmam lazım ama biraz arasanız geçenlerde bir arkadaş, amblansa-polise nasıl yol vermemiz gerektiği ile ilgili bir yazı yazmıştı. Bİzim yaptığımız saçmalıklar ve asıl olması gereken şekliyle iligi. Bu da ona bir örnektir. Bırakın polise ceza vermeyi, motosikletli arkadaşın ceza almış olması bile bir ihtimal
vs..
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
57
bu policeler hiç sevmiyorum zaten hiç sevmedim onları motorcu da bişey yoktur inş
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Polis nasıl olsa bizim polisimiz değil mod arkadaşlar bi müsade edinde ben bi içimi boşaltayım :cherry:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
yasalarda der ki;
1. geçiş üstünlüğü ambulanslarda ve itfaiyelerdedir.
2. geçiş üstünlüğü sirenleri ve ışıları açık olan polis araçlarındadır.
vs...

bu kuralların çok ciddi bir şekilde uygulandığı ülkeler vardır. Amerika'da, eğer arkanızdan bir ışıkları yanan polis arabası geldiğini görürseniz, önünüz sağınız solunuz heryeriniz boş olsa dahi sağa çekip araç geçene kadar durmak ya da oldukça yavaşlamak durumundasınızdır. Hatta yolun sağında çimler olsa dahi.

Başıma geldi; iki şerit yolda, gidiş geliş, arkadan gelen polisi gördüm ancak karşı taraf boş diye çekilmedim, o da hızlı geliodu zira. Ancak önümdeki araç, frene basıp hemen sağa çekti, yolun dışına doğru çıkarak. Ben de aynısını yaptım haliyle.

Bu durumda, hele gece vakti oldukça görünür olan bu polis ışıklarını uzaktan gördüğünüz anda hızınızı azaltıp yolun sağına çekilmek zorundasınızdır.

Bu videoda, motosikletli arkadaşın polis aracını görmüş olması gerekiyordu. Zira trafik ışıklarına gelirken hız azaltmak da diğer bir kuraldır.

Polis ışıkları yanık ve sirenleri çalışır durumda, istediği yola girme, istediği yönden gitme hakkına sahiptir. Onu görmesi gereken diğer araçlardır.

Kusura bakmayın ama, dikkatsiz olan bariz motosikleti arkadaş. Yurt dışında oturanlar bilirler bu tür durumlarda kimin hatalı olup olmadığını.


Dipnot: Şu an çıkmam lazım ama biraz arasanız geçenlerde bir arkadaş, amblansa-polise nasıl yol vermemiz gerektiği ile ilgili bir yazı yazmıştı. Bİzim yaptığımız saçmalıklar ve asıl olması gereken şekliyle iligi. Bu da ona bir örnektir. Bırakın polise ceza vermeyi, motosikletli arkadaşın ceza almış olması bile bir ihtimal
vs..

aslında cok guzel yazmıssında mantıklı olarak dusundugunde eger polis duz gitse ve motor ortadan carpsa haklısın
ama polis saga donuyo eminim dediin gibi motor bunu gormustur siren veya sinyal ama hangi mantık saga kendi seridine degilde karsı seride donen bi polisi mantıklı kılar bu nasıl bi medeniyet kuraldır anlamadım!!
ne yani eger bi polis kavsaga yaklastıgında sirenler acıksa 4yoldada 8seritte her araba saga solamı kacıcak polis istedigini yapabilir ne yapıcagı belli olmaz die::yanliss:::yanliss:::yanliss:::yanliss:::yanliss:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst