Arkadaşlar, bu KASA açık sistemde çalışıyor!
Yani sağ ve sol tarafın kapakları yok.Parçalar dış ortamla doğrudan temasta.
Bu yüzden , sıvı soğutmalı bir sistemle donatılmış.Kaliteli birşeye benziyor en az 350 USD dir!
Uleyn , sitedekiler ; HAVA SOĞUTMALI mı? , SU SOĞUTMALI mı? , SORUSUNA GÜZEL BİR CEVAP!!
Adamlar ufacık PC ye bilem sıvı soğutma takmış.Demek ki , motorlarda SU SOĞUTMA her zaman iyi !!:queen: