motor ön teker yaparda arab ayapamazmı

Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
iki videoda çok güzel ellerine sağlık. ikinci videodaki psikopatın yol çizgisini çok beğendim.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
yapar abi oyle araba olursa görüldüğü gibi bal gıbı yapar ya şu yabancıların envayi ceşıt motorsporları ile ilgili videolarını izlıyoruz sanki oralar bu işlerın cenneti ülkemde varsın yoksun futbol verdiğin linkte motosıklet şovlarını da izledim adamlar aşmışlar bızım motorların bır granajı kırılsa 6 ay söz temsıli kendımıze gelemıyoruz :rendeer:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yapar abi oyle araba olursa görüldüğü gibi bal gıbı yapar ya şu yabancıların envayi ceşıt motorsporları ile ilgili videolarını izlıyoruz sanki oralar bu işlerın cenneti ülkemde varsın yoksun futbol verdiğin linkte motosıklet şovlarını da izledim adamlar aşmışlar bızım motorların bır granajı kırılsa 6 ay söz temsıli kendımıze gelemıyoruz :rendeer:

Para var saadet var adamlarda :)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
ilk videoyu izlerken dedim heralde yanlış lınk verdi sabırsızlık işte :p adam teker yaptı tosbayla ya :p

ikinci videoyuda keyizle izledim teşekkürler avkan
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
ikinci videodaki ,hayalet sürücü ghost rider dir.geçtiği her ülkede polisleri peşinden sürüklediği söylenir.youtubeye bakarsanız adamın 260 la tekteker giderken hayabusa ile motor solladığını görürüz...
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
onu bırakta, sağdaki 3. video mu ne
kız erkek arkadaşına nasıl yakalanıyor çok komik
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2.videodaki adam canına susamış
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
340
ya motor kalkışta tek teker yapılıyorda
adam 100 le giderken nasıl tek teker yapıyor anlatırmısınız
(yapmayacagım söz :) )
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
motosikleti kullanan turkmu acaba?yol bariyerleri turkiyedekinin ayni arabalar desen oyle:silent:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
vosvosun motorunun arkasında olduğu düşünürsek ön tarafın da ayrıca hafifletildiğini var sayarsak güçlü bir motorla birlikte neden olmasın. olmuş zaten
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
Helal olsun söylenecek başka söz yok Daha iyi bir viraj alınamazdı o yolda bence ?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
yuh ya inanamıyorum :S o virajlara o hızla nasıl girmiş :S dumur oldum bide karşı şeride giriyo sonra kendi şeridine giriyo saniye sonra kamyon geçiyor anlık yani S: 1 girdi 2 girdi nereye kadar o şans?yazık günah ya
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorsiklet harika..
Adam neredeyse 300kmh da viraja yatiyor. :pale:

Ben ehliyetimi aldigimdan birkacgün sonra otobana cikmistim..
Baktim önüm bos aynaya baktim arkamda bos..
Asildim gaza anasini satayim.. :mrgreen:
190 a kadar ciktim.. Önümde az sola bir viraj var.. Ben sol seritteyim..
Viraj geldi ben motoru yatiramiyorum sola dogru.. :pr:
Baktim sag seride geciyorum kestim gazi hemen.. Yoksa yoldan cikicam..:)
40 seneden beri motor süren bir arkadasa anlatiyorum bu olayi...
Gülüyor... Ögrenirsin remzi diyor bana gülerek.. :mrgreen::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:17 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:14 AM ----------

kırık bunlar kırık

adrenalin bu iste.... hicte kirik degiller bence..:p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst