motor öğretene ing. öğretebilirim.

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Evet, çünkü hayat tehliken yok :p

Öğrenme isteğin olması önemli diye düşünmekteyim naçizane:) Yeter ki iste:cat: Ben de henüz artcılıktan öte gidemedim gerçi ama kullanmak öğrenilir yani önemli olan sana uygun bi motor...Ben de şu 2. el konusunda takılıyım aslında.Hani ilk arabamda külüstür bişeydi.Öğrenene kadar idare ediyim diye.Ama bu motor da doğru bişey mi olur bilemiyorum.

İkinci el ile külüstür aynı şey demek değildir. :farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
21
pardon anlatımım yanlış oldu sanırım.tabiiki aynı şey değill:pale:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Yok benim smiley yanlış olmuş :queen: , ne ara yollamışım onu " :p " yapacaktım
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
21
ben sadece öğrenme aşamasında 2. el mi daha iyi olur acaba diye parasal açıdan düşünmekteyim..sonuçta sıfır motoru daha tecrübe kazandığımda mı alsam.Yoksa hiç alakası yok mu?Yani kısacası cahilim bu konuda.. bilgilerinize:)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
2. el bir YBR al, koruma demiri de olsun. Hem düştüğünde bacağın altında kalmaz, hem az yakar, hem de öğrenirsin rahat rahat, zarar da etmezsin şu mevsimde alıp temmuz gibi satarsan.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
hoşgeldin, hele bir motoru al, kış bitsin yardımcı oluruz bedava tarafından. tabi samsundaysan
ertuğrul, sen mi öğretiyorsun ben mi :queen:
 
Katılım
23 Kas 2006
Mesajlar
30
yaw bu sitede motor kullanmayı bilen yok mu?ya da bilenler öğretmek istemiyo mu?cvp yazanlardan nerdeyse kimse bilmiyo.bilenlerin de hakkını yemiyoruz tabi....
 
Katılım
5 Ağu 2005
Mesajlar
70
hoş geldin bizim buraya yakın bir yerde olsan sana seve seve yardımcı olurdum hem ingilizce pratiğimi arttırırdım hemde zaten her isteyen arkadaşa vaktim mahiyetinde ve kendi öğrenebildiklerimi aktarmak tan zevk duymaktayım yeterki öğrenmeye istekli olsun
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
merhaba arkadaşlar. bi aksilik olmazsa ocak ayında ehliyet almayı ve sonrasında da uygun bir ikinci el motor bakmayı düşünüyorum. ama motor olayına o kadar yabancıyım ki.araba olsa iyi kötü kullanmışlığımız var veya etrafımda bu işten anlayan sayısız insan var. sormak istediğim ikinci el motor alırken kazıklanmamak ve satıcıyla sonradan kanlı bıçaklı olmamak için ne yapmak lazım.kendimi kazıklanmaya fazlasıyla müsait hissettim birden:) ama sonuçta herkes annesinin karnından motor ustası olarak çıkmadı sanırım. sizler (tabii bilgiliyseniz) bu bilgiyi nasıl edindiniz. bu işin raconu nedir.sıfır motora fazladan para vereceğime 2005-6 bir motor (hyosung gt 250 r mesela) almak acaba ne kadar riskli olur.bu arada ingilizce öğretmeniyim.bana bu konuda yardım edene en babasından dil de öğretmeyi deneyebilirim ki bunda ciddiyim.neyse.saygılar.sevgiler.:cat: :cat:

hocam herşey mantıklı tamamda mesela motor sürmeyi öğrettiler sana...1-2 günde kaptın olayı...sonra sen bu dil olayını nasıl halletcen...malum grameri var ...var oğlu var...nası olcek bu işler...:p
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
180
mete abi ben turkceyı bıle tam bılmıyom nasıl olur walla hıc ogretırım demıyorum bıle :D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete abi ben turkceyı bıle tam bılmıyom nasıl olur walla hıc ogretırım demıyorum bıle :D


kanka beni sobeledin burada...:p


50 yıldır ne türkçeyi ne ingilizceyi öğretemiyoruz kimselere...nedeni çok basit...bu gramer denen bu dilbilgisi denen lanet olası lanet ötesi zırvalar...


Mr.Brown ısn't it....:p


Allah belanı versin Bay Brown senin...değil ulan değil lanet Bay Brown....Lanet olası dili geçmiş zamanlar ...lanet olası sıfatlar zamirler bütün bu eğitim sistemine lanet tohumlarını serpiştiriyorum usuldan...:silent:
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
239
eger sıze yakın bı yerde olsaydım sızı alıp vırajlı bı yola cıkardım motor oyle yolda öğrenilir bence:)) gercekten yakın olsaydım karsılıksız olarak bunu yapardım ben kırklarelının luleburgaz ılcesındenım yakınsanız olabılır dıl konusunda yabancı dıllere meragım coktur ıng gordum ama o bılmıyorum desem yerı var fransızca gormedım ama arkadasım sayesınde ıng.ce den daha ıyiyim bu dılde yanı dıl olayı farketmez yeterkı yakın bı yerde olmanız yeterlı
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
sen motoru al öğretmesi kolay :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Daha kimseyi bulamadıysan gel ankara ya....Bişey de istemiycem....
 
Katılım
16 Ara 2006
Mesajlar
7
Bence bir scooter alın veya kiralayın.Denge olayını onunla öğrenirsiniz.Belli bir süre sonrada kendinizi hazır hissettiğinizde istediğiniz motoru kullanmaya başlayabilirsiniz.Marmaris'e yakın olsaydınız size seve seve yardım ederdim.
Bu arada Marmaris'e yakın olup motorsiklet kullanmayı öğrenmek isteyen varsa yardımcı olurum.Ama ben İtalyan'ca öğrenmek istiyorum :)
 
Katılım
29 Eki 2006
Mesajlar
126
Hoşgeldin aramıza bak bende yakında ingilizce öğretmeni oluyorum bu pazarlık aklıma hiç gelmemişti :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst