- Konu Yazar
- #1
meraba arkadaşlar
bende 150cc vitesli bir motosiklet var.
motosiklet le ne kadar bassamda redline bölgesine girmiyor ve son hızı ancak 100-105 arası oluyor ve bu hızda da devir 9500 lerde falan oluyor ama bu oktadan sonra ilerlemiyor ve redline da 10000 den sonra başlıyor. acaba bu olağan bi şey midir yoksa motorda bi sorunum mu var bilenler yardım edebilir mi bana?
bende 150cc vitesli bir motosiklet var.
motosiklet le ne kadar bassamda redline bölgesine girmiyor ve son hızı ancak 100-105 arası oluyor ve bu hızda da devir 9500 lerde falan oluyor ama bu oktadan sonra ilerlemiyor ve redline da 10000 den sonra başlıyor. acaba bu olağan bi şey midir yoksa motorda bi sorunum mu var bilenler yardım edebilir mi bana?