motor neden redline a gelmez ki

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
131
meraba arkadaşlar
bende 150cc vitesli bir motosiklet var.
motosiklet le ne kadar bassamda redline bölgesine girmiyor ve son hızı ancak 100-105 arası oluyor ve bu hızda da devir 9500 lerde falan oluyor ama bu oktadan sonra ilerlemiyor ve redline da 10000 den sonra başlıyor. acaba bu olağan bi şey midir yoksa motorda bi sorunum mu var bilenler yardım edebilir mi bana?
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
daha düşük viteste redline'a giriyordur eminim. sadece son viteste girmiyordur. son vitese geldiğinizde rüzgar direnci çok yükseliyor. bu nedenle motosikletin gücü de 100-105km hıza yetebiliyor ancak. Misal veriyorum, motorunuzun gücü 12 beygir ise, 12 beygirle ulaşılabilecek maksimum hıza geldiğiniz için motor son viteste redline'a girecek kadar devirlenemiyor.
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
206
150 cc lik makimayla 100-105 e kadar çıkabiliyorsa boşver kırmızıya(redline tabiri hoşuma gitmez Türkçede karşılığı olan bir kelimeyi neden böyle yazarlar anlamam)da girmeyiversin....
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
yaw benimki değil redline a girmek, iki defa km teli kopardı ibre sona vurduğu için...:queen:

sen onu düşük viteslerde dene...motorun gücü yetmiyodur..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gırmızı ne ya.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
motor hayabusada olsa son süratlerde red line girmesi imkansızdır motor büyük dişlide ve çekiş konumu en yukarıdadır eyer illde sokacaksınız boşa atın veya 1inci viteste tam gaz gidin girecektir emin olun:cat:
(sonra piston depoyu delerse akıl vermiştiniz demeyin):wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst