- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar dün başıma bi olay geldi tecrübesizliğim aklımda sorulara cevap bulmama izin vermedi motor üzrindeyken aklıma geldi foruma bi baslık acarsam aklımda ki butun sourların cevabını bulabılırım diye düşündüm.
Dün bornovaya gittim arkadaslarlarımla buluşmaya motorumda yenı oldugu ıcın bılmeyen arkadaslar vardı dedım motorla gıdyım hem motorumu gorurler .Motorumla gıttım park ettım motoru sonra baska bır yere gıdıcektık motora bındım kontagı cevırdım marş düğmesine bastım marş almadı uzun süre ugraştırdı beni sonra aynı şeyi tekrar yaptı .
Sorun şu bu olağan bişimidir yoksa servise götürmem gerekir mi ?. Şimdiden çok tesekkür ederim.
Dün bornovaya gittim arkadaslarlarımla buluşmaya motorumda yenı oldugu ıcın bılmeyen arkadaslar vardı dedım motorla gıdyım hem motorumu gorurler .Motorumla gıttım park ettım motoru sonra baska bır yere gıdıcektık motora bındım kontagı cevırdım marş düğmesine bastım marş almadı uzun süre ugraştırdı beni sonra aynı şeyi tekrar yaptı .
Sorun şu bu olağan bişimidir yoksa servise götürmem gerekir mi ?. Şimdiden çok tesekkür ederim.