Motor nasil yatirilir ?

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Önce yatapı açıyosun :) Motoru yandan tutuyosun yawaşca uzatıyosun buşekilde yatıyoo :p
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
tövbe tövbee.. bende bişi var sandıydım. muzaffer abi.. ama tebrikler.. iyi olmuş baya...
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
1
yaw bunlar yalan öle motor mu yatırılır düşer be adamlar motorla öle durmuş foto çektirmiş seni kazıklamışlar :D
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
kore usulu harbiden süpermiş yaw..........


en çokta şöföre güldüm...bir daha baksanıza ....puuuuuuuuuhhhahhhh...:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Keratalara bak be öğrenmişler aferim aferim.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Mustafa(maGma) bak öğren motor nasıl yatırılırmış, öyle benzin deposuna hap atmakla olmuyo bu işler. :cherry:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
51
abi hong kong stili mütiş yaa.. adam kafayı (daha dogrusu kaskı) sürtüyo asfalta:queen:
o malezya stili yatırmayı ben de bisikletle yapıyordum zamanında.. artçı olmadan tabi..:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
endonezya sitili ::xs06:: koptum yaa, adamlar kamyoneti devirmişler,Allah aşkına kaç kişi binmiş ona aceba.....::xs06::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst