Motor nasıl çalınır arkadaşlar

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
mesela ben motorumu gece yarısı dışarıya bıraktım park halinde araba gibi düz kontak mı yapıyorlar yoksa 2 3 kişi yüklenip kamyona mı atıyolar aklıma hep takılmıştır :sunny:
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
102
Seninki henüz almadığım motoru nasıl çaldırırım? sorusu olmuş gülceğim yoktu hiç :D
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sıkıntılı durum.

daha yeni üyelik alınmış ve çok az aktivite


yanlış anlama ama yanlış anladım ben.

ne demek nasıl motor çalınır ?

şuna motor güvenliği diye başlık atsan belki yazardım ama soruş şeklin de yanlış.

çok ön yargılı biriyim. kusura bakmayın !...

Ezer daha iyi niyetli çıktı !

---------- Post added at 14:54 ---------- Previous post was at 14:52 ----------

Bilen varsa da böyle konuların yazılmaması lazım.

Yönetim bu konuda birşeyler yapmalı !
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
sıkıntılı durum.

daha yeni üyelik alınmış ve çok az aktivite


yanlış anlama ama yanlış anladım ben.

ne demek nasıl motor çalınır ?

şuna motor güvenliği diye başlık atsan belki yazardım ama soruş şeklin de yanlış.

çok ön yargılı biriyim. kusura bakmayın !...

Ezer daha iyi niyetli çıktı !

---------- Post added at 14:54 ---------- Previous post was at 14:52 ----------

Bilen varsa da böyle konuların yazılmaması lazım.

Yönetim bu konuda birşeyler yapmalı !


hırsız olsam sence buraya mı yazarım arkadaşım giderim çinçine bir tane bakkalla kaynatırım agzından laf alırım,ordan motor hırsızı bulurum onuda kafaya alırım detaylı bir şekilde öğrenirim.kötü niyetli biri için kolay bir yol.ben iyi niyetimden size sordum ilerde böyle birşeyin başıma gelmemesi için nasıl tedbir almam gerektiğini öğrenmem için.
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
489
Motosikleti
Bmw R 1300 Gs
o zaman dostum dogru soruyu sorman lazim.
Mesela motorumu nasıl daha güvenlik ekimlanlarıyla donatırım gibi veya hırsızları caydırıcı veya güvenlik önemleri nelerdir. Lütfen dogru soru soralım
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hırsız olsam sence buraya mı yazarım arkadaşım giderim çinçine bir tane bakkalla kaynatırım agzından laf alırım,ordan motor hırsızı bulurum onuda kafaya alırım detaylı bir şekilde öğrenirim.kötü niyetli biri için kolay bir yol.ben iyi niyetimden size sordum ilerde böyle birşeyin başıma gelmemesi için nasıl tedbir almam gerektiğini öğrenmem için.

hırsız olduğunu düşünsem direk bu hırsız derim, senden mi çekincem.

tanımam etmem seni.

soruş şeklin yanlış.

sence çalınma şekillerinin bir forumda yayınlanması doğru mu ?

bence değil. bunu da belirttim zaten.

en fazla güvenlik tedbirlerini sorarsın ve yazılır.

alınma
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
hırsız olduğunu düşünsem direk bu hırsız derim, senden mi çekincem.

tanımam etmem seni.

soruş şeklin yanlış.

sence çalınma şekillerinin bir forumda yayınlanması doğru mu ?

bence değil. bunu da belirttim zaten.

en fazla güvenlik tedbirlerini sorarsın ve yazılır.

alınma
Sen herşeyi hep direk yazarsın zaten, nede olsa tanımazsın kimseyi internet değil mi burası. Ben de senden çekinmem, kaba herif !!
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sen herşeyi hep direk yazarsın zaten, nede olsa tanımazsın kimseyi internet değil mi burası. Ben de senden çekinmem, kaba herif !!

mengu de ilk defa böyle bi çıkış yaptı :D

içinden geldiği gibi.

ha şöyle. rahat ol :)
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Sen herşeyi hep direk yazarsın zaten, nede olsa tanımazsın kimseyi internet değil mi burası. Ben de senden çekinmem, kaba herif !!

Mengu deme öyle sanalda herkes kral herkes polat adamada hak ver,istediğini söyler çekinmez nasıl olsa sanal alem artislik yaptığıyla kalır..
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Özür dilerim Emre.

ama niyetim karalama yapmak değildi.

şimdi yazdıklarımı senin gözünle okudum. haklısın.

soru tarzın çok yanlış.

iyi niyetli olabilirsin. Ama çalınma şekillerinin anlatılması - yazılması doğru değil...
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
bu yaşa geldim büyük konuşmayım ama en ama en güvenli ekipman motorunu gözünün önünden ayırmayacan nereyi gidersen ne yaparsan hep görebileceğin yere koyacan
mecbur kalınca bir esnafın görebileceği yere koyup benden başkası binmesin hırsızlık çok oluyor deyip izah edecen bakkalsa sigara veya gofret-kola alıp kafaya alıcan lokantaysa çorba içip kafaya alıcan geldiğinde teşekkür edecen

iki dünya bir araya gelse dışarda motor bırakmam bırakanda ya para çok ya akıl yok demekki
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
kilit bile vurmam. Kontak anahtarınıda bırakıverem üstüne. Tıpası yiyen gelsin çalsın :pl:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Küçük motorların çoğunun kontak kablolarını komple kesince ayaktan çalışıyor :mrgreen:
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
scooter larda kontağın arkasında u şeklinde kablo var kontağa giren o kabloyu çıkarınca ayaktan tek marşla alıyor :) kontak kırılınca tecrübe sahibi oluyosun malesef çalınması çok kolay ben 2 metre zincirle bağlıyorum direksiyonunu kitliyorum yukarda arkadaşın dediği gibi gözümün önünden ayırmıyorum çözümmü değil ama caydırıcı
 
Katılım
6 Haz 2012
Mesajlar
566
motor nasıl çalınır; - kafadar bi motor kestirir gözüne gece dodge kamyonla gelinir muhtemelen tl lik bisiklet kilidi ile bi direye bağlamıştır kilit imha edilir motor kamyona yüklenir...
...kamyon sabah 06:00 da belgırat ormanına çekilir lastikte kilit fln varsa onlar sökülür en kısa sürede nasıl elden çıkartırız onu konuşulur şaka bi yana nasıl çalınıyo bilmem ama çalıntı motor nasıl alınır bilirim yazın başıma geldi öğrendim
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
285
makseli ye katılıyorum ve soruş tarzın insanın ön yargılı davranmasına neden oluyor neyse konuyu dağıtmayayım kontak meselesini bilmem ama arabaya atıp götürenler çok var çeşidi çok yani çalınmaması için yapman gerekenler ise:
1-çelik kilit
2-Disk kilidi
3-Branda
4-Alarm taktırmak
5-Kalın kırılamıyacak sökülemeyecek bir yere kilitlemek
6-Baktığında senin çok kolay görebileceğin ama hırsızların gözüne çarpmıyacak olan bir yerde durması
Daha aklıma gelmeyen 1-2 yolu daha var benden bu kadar onlarıda diğer arkadaşlar söyler zaten sana...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst