Motor kullanırken hangi ekipmanları kullanıyorsunuz?

Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
52
soru açık :) malum ülkemizde kask bile takmıyor genellikle insanlar peki siz güvenlik konusunda hangi ekipmanları kullanıyorsunuz ? genelde kask mont ve eldiven ama alt taraf için ne yapılabilir ? pantolon üstüne bişey giymek zor hareketli dizlikler iş görür mü ?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Walla arkadaşım ben HeLD mont ; Zen Eldiven ; Lazer Vertigo Kask Kullanıyorum.. Alt olarak da içten ince pijama giyiyorum :mrgreen:
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Ben nolan n62 kask, kavi eldiven, nebel mont kullanıyorum ama montu değiştiricem

cakalaz ben iç don giyiyorum:cherry:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
kask, mont, eldiven, sırtlık, pantolon, dizlik, bot.
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
shoei xr1000 kask, alpinestars rc 1 deri ceket,dainese full metal racer eldıven,sidi vertigo corsa kullanıyorum hepsınden cok memnunum
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
125
Mont,kask,eldiven,bellik,maske,dizlik,yün içlik,birde boynuma fular.Sağlıcakla. Birde havaya göre deri pantolon.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst