Motor kullanırken dinlenilmemesi gereken şarkılar..

Katılım
24 May 2012
Mesajlar
467
yabancı slow rock'ları şiddetle tavsiye ederim . :)Bugünlerde de ogün şanlısoy'a başladım çok keyifli şarkıları,yüksek ses ve hızlı şarkılar odaklanmayı bozuyor onuda hatırlatalım :)
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
şehir içinde hiçbir müzik dinlemeyin mümkünse. şehirlerarası yolculukta zaten rüzgardan başka birşey duyulmadığı için müzik iyi gidiyor ancak şehir içi trafikte bir anda gözünüzle görmediğiniz bir araç size korna çalar ve duyamazsanız sonu pek güzel bitmez.
 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365

Godsmack-Disturbed.. Bu ikisini dinleyip binsem 150 cc ile bir yerde patlamasam da motoru patlatırım herhalde..
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
266
Motor kullanırken müzik dinlemeye cesaret edemedim hiç... ama dinleyecek olsam:

Astronomy (Metallica cover versiyonu)

N.I.B. (Black Sabbath)
 
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
374
Negro y azul > heisenberg [breaking bad]
All that remains > six
Inna > caliente[rock the roof meksika]
Celik> atesteyim
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Children Of Bodom-Repent
Hagard-Awaking the centures
Bulutsuzluk Özlemi-Yine düştük yollara
Testament-Return To Serenity,The Legacy,Trial of Tears
Lorenna Mc Kennet-Marco Polo,Marakesh Night,All shouls Night
ACDC-Tnt,Tunderstrike
Linkin Park-Numb
Metallica-Wherever İ My Roam,No Leaf Clover,
Nero-Doomsday(Dikkat tehlikelidir)
 
Katılım
9 Nis 2013
Mesajlar
160
Dinlenmemesi gerekenleri yazmaya başladım, kazayla dinlenecekleri yazdım :)

Canned Heat - On The Road Again
Uzun yola her çıktığımda şehirden çıkınca kulaklığı takarım, çaldığım ilk şarkı budur.

Steppenwolf - Born To Be Wild
Özellikle şehir dışında, evden yeterince uzaklaşınca, kısa bir moladan sonra uzaklara dek insan olmayan bir yerde gaz açtığımda...

AC/DC - Thunderstruck ve AC/DC - Highway to Hell
Kombo çekilir, arka arkaya dinlenir.

Lynyrd Skynyrd - Free Bird
Özgürlüğü hissettiğin an Lynyrd Skynyrd şarkısını söyler.

The Doors - Riders On the Storm
Yağmurda sürerken muhteşem.

The Animals - House of the Rising Sun
Günbatımına doğru sürerken...

Bad Company - Bad Company
Virajlı yolda, iyice serseri hissettiğinde.

George Thorogood - Bad To the Bone
Daha da serseri hissedince!

ZZ Top - La Grange
Trafikte zibidi sürüşünün fon müziği.

Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son
Motor şarkısı olmasa da uzun yolda güzel gidiyor.

Jefferson Airplane - Somebody to Love
Öncesine bir de White Rabbit çakarsanız kafa yapar, olmadı motorda dans ettirir.

Rolling Stones - Satisfaction
Yol yetmeyince...

Richard Wagner - Ride Of The Valkyries
"Az daha ölüyodum laaaaaaaaaaa" demeden önce dinlenir, gaza gelinir, "az daha ölüyodum laaaaaaaaaaa" denir. Trafikte makas atmaya veya yavaş virajlarla dolu yollara en uygun şarkıdır. Olmadı bu da yakın bir gaz sağlar: Piotr Ilich Tchaikovsky - 1812 Overture (Finale)

Bon Jovi - Wanted Dead Or Alive
I'm a cowboy, on a steel horse I ride; I'm wanted, dead or alive...
Hocam sarkilari bilmesem de yorumlarina bayildim :) hepsini indirip deniyecem :)
 
Katılım
9 Nis 2013
Mesajlar
160
Chris doughtry_ what about now, open up your eyes (diger sarkilarinida tavsiye ederim)
Evanescence_bring me to life, taking over me
Gabrielle aplin_alive
We are young
Pitbull feat christina aguilera_feel this moment
Monster and men_ your bones
Sonata arctica_ letter to Dana

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------

tam aradigim konulardan bi tanesi olmus bu arada.acan arkadasa tsk ler..
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Children Of Bodom-Repent
Hagard-Awaking the centures
Bulutsuzluk Özlemi-Yine düştük yollara
Testament-Return To Serenity,The Legacy,Trial of Tears
Lorenna Mc Kennet-Marco Polo,Marakesh Night,All shouls Night
ACDC-Tnt,Tunderstrike
Linkin Park-Numb
Metallica-Wherever İ My Roam,No Leaf Clover,
Nero-Doomsday(Dikkat tehlikelidir)
Bir düzeltme yapayım Repent şarkısı Children of bodom un değil Cryhavoc grubunundur. Bende çok severim. Türkçe çevirisi var sözleri de çok güzeldir.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
176
Konu harika alayını indiricez şimdi :)

009 sound system - dreamscape
Red hot chilli peppers - cant stop
A house - transfer possession
Cardigans - my favorite game
Cranberries - animal instict
Cranberries - promises
ATB - hold you
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
527
Genelde şu tarz dinliyorum ve bu şarkıyı indirip ses birleştirici ile birleştirip şarkıyı 3 saat civarı yaptıktan sonra :) Zap ın zap out yapıp hepsini dinliyorum.


3.Şarkıyı dinlerken virajlarda ister istemez sliders eritiyorum :) :p
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2013
Mesajlar
475
Mark Morrison Return of the Mack
Eminem Till İ Collapse
Eminem Beautiful
Nelly Furtado Waitng for the Night
Zendaya Replay
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Motosiklet kullanırken aman dikkat arkadaşlar, sesi fazla açmayın :). Ben karşıyım aslında böyle işlere. Sonuçta müzik dinlerken çevresel sesleri duyamıyoruz ;). Asla ama asla müzik dinlemem motosiklet kullanırken.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst