Motor Kazası

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Arkadaşlar buqün ilk motosiklet kazamı yaptım.Sabah işe giderken öndeki aracın ani frenine aynı serilik ile cevap veremedim ve kaldırım la refüjün arasında sıkşıp motordan refüje fırladım.
Ve full korumanın önemini birkez daha anladım.Inanın böle kötü bi olaydan sonra sıfır yada az hasarla yerden kalkmanız süper bişi.
Lütfen korumasız yola çıkmayın
sayqılar.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
geçmiş olsun dostum bende pazar günü bi kaza yapmıştım hani derler ya Eşekten düşenin halinden eşekten düşen anlar diye önümdeki durunca ben duramadım neyse çok ucuz atlatmıştım. arkadaşlar kask ve ful koruma çok önemli hayatınız 200-300 ytl den daha değerli bence
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun arkadaşlar...
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
geçmiş olsun arkadaşım.bu ne yaaa bu hafta herkesin kaza günü olmuş.
ışıkları geçtikten sonra öndeki araç durunca bende durdum. aracın geri vitese takması beim kornaya basmamla aynı zaman denk geldi. tabi dııt diye çıkan korna sesini çıkartamadı.ve malum son. kendimi fırlattım o sırada araç da durdu Allah'tan.problem yok yani olur böyle şeyler. çok komikti benim için giliyom valla hala:mrgreen:
arkadaşın dediği gibi tam koruma şart.
sana da geçmiş olsun tekrar Allah beterinden saklasın.:rendeer:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun...
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Bende ilk kazamı seninle aynı sebepten yaptım. Şimdi takip mesafesine nasıl dikkat ediyorum biliyormusun :) Hatta kendime emniyet payı bile bırakıyorum. Geçmiş olsun ilk ve son olur inşallah.
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
izleme mesafesini her zaman korumalıyız. kask şart eldiveni unutmayin.. full koruma paranızın neye yetiosa alın.. parçalanan motor tekrardan toplanır ama kırılan bir omurga.. malesef..

Allah cümlemizi kazadan beladan korusun..
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
geçmiş olsun eşekten düşeni ancak eşekten düşen alnar felsefesine katılıyorum 8 kasımda ben de kaza yaptım motorumun haline bakınca gerçekten ucuz kurtulduğumu anlıyorum. :pr:
 
Katılım
6 May 2006
Mesajlar
114
İşte motorsikletin en kötü yanı:pr: çabuk hızlanabilirisn ama çabuk duramazsın o yüzden arkdaşlar freninize fazla güvenmeyin sonuçta iki tekeriz.Tabi böyle durumlar oluyor kimse istemez bunları:salut:

geçmiş olsun......

geçmiş olsun dostum bende pazar günü bi kaza yapmıştım hani derler ya Eşekten düşenin halinden eşekten düşen anlar diye önümdeki durunca ben duramadım neyse çok ucuz atlatmıştım. arkadaşlar kask ve ful koruma çok önemli hayatınız 200-300 ytl den daha değerli bence


abi full koruma 200-300ytl mi yazdın benmi yanlış okudum:cherry: yoksa sadece kasttanmı bahsediyorsun:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst