çok geçmiş olsun..ben de boğaz köprüsününe çıkan yolda, e-5 ile beşiktaştan gelen yolun birleştiği yolda, bir kaza atlattım. beni önemsemeyerek şerit değiştiren bir taksiye arkadan bindirmemek için ani fren yaptım. hızım ya 60 ya 50 civarindaydı..e 5 yönünden yolun sağına geçeyim dedim, arkamı, yanlarımı kontrol ettim ve sinyalimi yakıp en sola geçeyim dedim. tam o anda sağ şeritten taksi önüme kırmasın mı? aman dedim ne oluyor.bi arka fren, yetmedi takviye ön fren, derken bi baktım yerdeyim..allahtan bakkala giderken bile dizlik, eldiven ve tabi ki kask taktığımdan sadece sol bileğim de bir incinme ile, motosikletimde de sağ arka sinyal ile jikleyi asfaltta bırakarak kazayı atlattım..kısadan hisse: 1) taksileri (dolmuşları) daima kolla, 2) frenleme idmanları yap..