- Katılım
- 28 Ağu 2015
- Mesajlar
- 1,233
- Motosikleti
- DUKE 250
Forumda son zamanlarda farkında mısınız bilmiyorum ancak abidik gubidik başlıklar çoğaldı.
Yeni üye sayılabilecek 3-5 enrtysi olan insanlar garip garip başlıklar açmaya başladı.
evet artık yeni açılan konular gerçekten can sıkmaya başladı, bende artık gördüğüm saçma konulara saçma cevaplar vermeye başladım, forum yönetiminin, moderasyonun biraz el atması şart oldu.
mesela profil bilgilerini tam doldurmayan üyelerin üyeliğini kabul etmemek veya konu açmasına izin vermemek gibi,konu açmak için belirli mesaj kısıtı olması gibi.