- Katılım
- 16 Şub 2013
- Mesajlar
- 23
- Konu Yazar
- #1
öncelikle lütfen konuları başka yerlere saptırmayalım evet eskiden biraz mantıksız konuşmuşum şimdi bakıyorumda sizin dedikleriniz gerçekten doğru
sorum şöyle sadece merak gerçekle alakası yok sadece merak ve heves yaşadığım yer turizm merkezi burada şehir içinde 600 cc 1000 cc hatta hayabusa bile kullanan gördüm çok güçlü motorlar şehir içi için pek uygun değil bir r1 sürücüsüyle konuşma fırsatı buldum motorun gücünü düşürmüşler çok garibime gitti r1 gücü nasıl düşürüyolar ama ses aynı çözemedim merak ediyorum r1 in gücü nasıl düşürebiliyor :silent:
gelelim ikinci soruma honda cbr 1000 rr sele yüksekliği yanılmıyorsam 86 cm olması lazım yada şöyle diyim cross hevesim var ama yamaha wr125r 93 cm sele yüksekliği boyum 1.63 yani netice boyum her türlü motor için sıkıntı oluyo şuan cbr 125 2005 model sele yüksekliği 79 cm yakınlarda bir aile dostumuzun suzuki gsxr 600 2010 model sürdüm ilk 600 cc deneyimmi di c mode diye birşey var gerçekten hırçın bir motoru uysal bir motora getiriyor ama ışıklarda boyumdan dolayı baya sorum çektim hem cross hemde super sport için soruyorum sele yüksekliği nasıl azaltılabilir ?? birisi kazılatabilirsin demişti biriside amortisör kesebilirsin demişsin ??
yardımcı olursanız sevinirim iyi günler motorcu abilerim
sorum şöyle sadece merak gerçekle alakası yok sadece merak ve heves yaşadığım yer turizm merkezi burada şehir içinde 600 cc 1000 cc hatta hayabusa bile kullanan gördüm çok güçlü motorlar şehir içi için pek uygun değil bir r1 sürücüsüyle konuşma fırsatı buldum motorun gücünü düşürmüşler çok garibime gitti r1 gücü nasıl düşürüyolar ama ses aynı çözemedim merak ediyorum r1 in gücü nasıl düşürebiliyor :silent:
gelelim ikinci soruma honda cbr 1000 rr sele yüksekliği yanılmıyorsam 86 cm olması lazım yada şöyle diyim cross hevesim var ama yamaha wr125r 93 cm sele yüksekliği boyum 1.63 yani netice boyum her türlü motor için sıkıntı oluyo şuan cbr 125 2005 model sele yüksekliği 79 cm yakınlarda bir aile dostumuzun suzuki gsxr 600 2010 model sürdüm ilk 600 cc deneyimmi di c mode diye birşey var gerçekten hırçın bir motoru uysal bir motora getiriyor ama ışıklarda boyumdan dolayı baya sorum çektim hem cross hemde super sport için soruyorum sele yüksekliği nasıl azaltılabilir ?? birisi kazılatabilirsin demişti biriside amortisör kesebilirsin demişsin ??
yardımcı olursanız sevinirim iyi günler motorcu abilerim