motor geri geri gidiyor arıza nerdedir

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Krize girdim ben gülmekten bu arada. Umarım arızayı tespit edersiniz. Saygılar. :))
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
evet doğru cevabı yazıyorum. Klapesi patlamıştır. O zaman ters çalışması mümkündür. Çünkü 2 zamanlı.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
benim mobilet ters çalıştığı zaman klapesi patlak çıkardı. Değiştirince düzelirdi tecrübeyle sabittir.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
evet doğru cevabı yazıyorum. Klapesi patlamıştır. O zaman ters çalışması mümkündür. Çünkü 2 zamanlı.

Vallaha ne diyim..... Alkış alkış..... ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis::

Aslında eksoz bilyaları dağılmış haberi yok.... :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------

benim mobilet ters çalıştığı zaman klapesi patlak çıkardı. Değiştirince düzelirdi tecrübeyle sabittir.

Emrah ın dediği gibi fazla benzin gider.... Ama ters çalışmaz...
Ters çalışması zadece zamanlama hatasından olur ki bu da avans ayarının kaçık olmasıdır...
:cat:
 
Katılım
30 Tem 2011
Mesajlar
466
Vallaha ne diyim..... Alkış alkış..... ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis::

Aslında eksoz bilyaları dağılmış haberi yok.... :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------



Emrah ın dediği gibi fazla benzin gider.... Ama ters çalışmaz...
Ters çalışması zadece zamanlama hatasından olur ki bu da avans ayarının kaçık olmasıdır...
:cat:
ekzos bilyalıymış Allahtan yataklı olsa kol çıkarırdı mazallah:queen:
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
avansa ayarı rotarda avnas istiyor motor ayarlarsanız düzelir
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Son anda yanlış görmediysem arkadaş badem bıyıklı.
Eh bu durumda kesin malum partiye oy vermiştir, motoru tabii ki geriye gidecek ::saad::
Arkadaşına söyle, önümüzdeki seçimlerde diğer partiye oy versin, bak o zaman motoru nası ileri ileri gidiyo :wiinkk:
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
java laser'de yapıyor gözümle gördüm böyle vitesi hafif değiştirir gibi yapıyor sonra geri gidiyor :mrgreen: Gerçekten ilginç bişey bende şaşırdım o zaman :D
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
sorunun ney oldugunu tam bilmiyoruz hatta hiç bilmiyoruz ama paylaşm nedenim gır gır şamata olsun diye...
:queen::flower:

Son anda yanlış görmediysem arkadaş badem bıyıklı.
Eh bu durumda kesin malum partiye oy vermiştir, motoru tabii ki geriye gidecek ::saad::
Arkadaşına söyle, önümüzdeki seçimlerde diğer partiye oy versin, bak o zaman motoru nası ileri ileri gidiyo :wiinkk:
badem bıyıklılar kime oy veriyor bilmiyorum ama
biz cumhuriyetçiyiz...:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:06 ----------

Krize girdim ben gülmekten bu arada. Umarım arızayı tespit edersiniz. Saygılar. :))
motoru 2 sene önce 420 tl ye sattık :thumright

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:09 ----------

Vallaha ne diyim..... Alkış alkış..... ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis::

Aslında eksoz bilyaları dağılmış haberi yok.... :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------



Emrah ın dediği gibi fazla benzin gider.... Ama ters çalışmaz...
Ters çalışması zadece zamanlama hatasından olur ki bu da avans ayarının kaçık olmasıdır...
:cat:

abi onu bunu bilmem de...
motorun piston ve yatagını söktüğümüzde yatakda 2-3 cm uzunlugunda 2-3 mm derinliğinde aşağıdan yukarı doğru bir kanal acılmıstı...
herhalde kırıkkaleden ankaraya gelırken yağ tam karısmadıgı ıcın motor kitlemişti...
herhalde bu kanal orda açılmıstı...
bu arada yağ pompa sistemi çalışmadıgı için jawa gibi yağı depoya koyuyorduk :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:12 ----------

klasik mz planet5 jawa rahatsızlığı
başka bir klasikleri de vites atmaları...:cherry:
buda atıyordu:queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hatta bu iş pretiğe ve seriye dökülmeli geri gitmesi bazen işe yarayabilir :)

suzuki gs 400 motoruna tırım tırım geri vites mekanizması tasarlamıştıkta olmamıştı :cherry:
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
hatta bu iş pretiğe ve seriye dökülmeli geri gitmesi bazen işe yarayabilir :)

suzuki gs 400 motoruna tırım tırım geri vites mekanizması tasarlamıştıkta olmamıştı :cherry:

bu geri geri gitme işinde bilmeyen birisi için kötü sonuclar dogurabilir...
düşünsene abi ışıklarda durdun yeşil yandı taktın vitese bir de hızlı kalkmak istedin.... muhahahahaaa :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst