- Katılım
- 2 Mar 2012
- Mesajlar
- 5
walla arkadaslar bende oyle bir duruma sahit oldum mobiletten sonra ilk vitesli motor olarak Javaya biniyordum daha dogrusu kiraliyorduk bos bir arazide Bakirkoyde motor geriye gitmeye basladi sahibi tankin altinda bir dugmeye basti one gitmeye basladi o gunden bu yana bayagi motor tecrubem var fakat hala nasil geri gider aklim ermez yanliz bir arkadas 2 zamanli oldugundan bahsetti dogrudur
hep ileri gidelim gayri
hep ileri gidelim gayri