motor gaz yemiyor ve stop ediyor benzin atıyor

Katılım
8 May 2012
Mesajlar
18
sa arkadaşlar bgun motorum yolda kaldı bir anda koltuğu söktüğümde kalbüratörden çıkan hava hortumunun benzin attığını gördm ve motoru çalıştırmaya çalıştığımda egzozdan siyah duman çıkyıor ve motor gitmiyor gaz gelp gidio gelip gidiyor . sorun nedir acaba benzini hep atıyor kalbüratörün küçük hava hortumundan . :/
 
Katılım
7 Şub 2011
Mesajlar
57
karbüratör ayarına baktır bi büyük ihtimal zengin karışımla çalışıyor
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dostum motorun scooter veya düşük çaplı vıteslı motor ıse yenı karburator almalısın,

yüksek cc motor ise sağlam bır ustaya bakım yaptırmalısın...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
karburatör şamandırası pislikten tıkanmıs, kapatmıyor, benzin atıyor. Temizlet düzelir.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Karburatorunde bısey yok buyuk ıhtımal scooter kullanıyorsundur.
Vakumlu benzın muslugu vardır uzerınde o musluk bozularak kaburatordekı emıs hortumundan benzın vermeye başlamıstır.
Yenısı 5-6 lia gibi bişey degıstırebılırsın eger anlamıyorum dersen herhangı bır tamırcı kolayca halleder
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
karburatör şamandırası pislikten tıkanmıs, kapatmıyor, benzin atıyor. Temizlet düzelir.

adem motor stop edıyor dıyor,
senın dedıgınde mantıklı fakat farklı durum ıcın,
motor benzın atmasına ragmen calışsa dedıgın dogru,
motor çalışmıyor ve tahlıyeden benzın atıyor ıse karbüratör meme kanalları aşırı tahrıp oldugundan benzın gecısı saglayamıyor aşırı hava aldıgından benzını tahlıye edıyordur,,,

Bu durum çoğunlukla scooter'larda oluşur ve dıaframa aşırı hava girişinde benzını diafram hava tahlıyesınden atar,
 
Katılım
8 May 2012
Mesajlar
18
ABİLERİM ÇOK SAĞOLUN YORUMLARINIZ İÇİN GEÇENLERDE AÇIK SDANTART HAVA FLİTREMİ SÖKDÜM ONUN YERİNE PERFORMANS TAKTIRDIM VE GAZ VERDİĞİMDE BOĞLDU ÇIKARDM TEKRAR STANDARTI TAKTM VE MOTOR ÇALIŞMADI + HAVA BORUSUNA FLN BENZİN ATMAYA BAŞLATI TAHLİYE HORTUMUNANDA VE ÇALIŞMIYOR GAZ YEMİYOE ACABA FİKİR VERSENİZ NASIL YAPABİLRİM ? PARAM YOK ÇÜNKİ :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:15 ----------

EVET ABİ MOTORUM 150 RF SCOOTER YA ADAM EÇENLERDE GAZ SİBOBUMU DEĞİŞTİRDİ HANİİ KALBÜRATÖRÜN ALTINDAKİ ZAR GİBİ ŞEY VARYA ONU ABİ 4 ÜN SONRA BÖYLE OLDU MOTOR :s

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:18 ----------

HEE BİDEE ABİ MOTORU ÇALIŞTIRMAYA ÇALIŞTIĞIMDAAA 1 SAAT DURSUN ÖYLE DİP AZ İLE ZAR ZOR ALIYOR SİYAH DUMAN ATARAK TABİ GDİNCE DUMANI KESİYOR VE KESİLİP KESİLİP Bİ ANDA GİDİYOR AMA GAZİ KESTİĞİM AN GENE BOĞULP İSTOP EDİYOR VE ÇALIŞMIYOR BENZİN ATIYOR
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Kardesım motorun basına dıkılıp ugrasmak lazım burdan olmaz kı ustalar bıle dene yanıl yontemı ıle buluyor arızayı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst