- Konu Yazar
- #1
sa arkadaşlar bgun motorum yolda kaldı bir anda koltuğu söktüğümde kalbüratörden çıkan hava hortumunun benzin attığını gördm ve motoru çalıştırmaya çalıştığımda egzozdan siyah duman çıkyıor ve motor gitmiyor gaz gelp gidio gelip gidiyor . sorun nedir acaba benzini hep atıyor kalbüratörün küçük hava hortumundan . :/