motor gaz problemi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
34
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar motorumla giderken gaz verdikçe motor hız almıyor sadece bağırıyor ve devir artıyor ama hız almıyor nedeni ne olabilir yağ flnmı yok.Yardımlarınız için tekrar teşekkürler.
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
kardeş motorun ne marka km si kaçta yazarsan motorunun ömrümü dolmuş tahmin yapardık ama genel olarak teklemede varmı istop etme varmı yoksa debriyajın ayarından yada eskimesinden olabilir hava filtresinden olabilir hava benzin karışımı ayarsız olabilir benim ybr de gazı az yiyordu ben motorumu tanıdığımdan karbüratörden hava akışını azalttım düzeldi birde havalar aşırı sıcak kuvvetsiz motorlar azda olsa şişme yapıyor ve motorun çekişini etkiliyor tabi ufak cc lerde ve hava soğutmalılarda son anlattığım
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Motorunuzun marka ve modelini yazmamışsınız, tecrubesi bve bizzat kullananların size daha iyi yardımcı olabilmesi için bu bilgiler kesin gerekli. Ayrıca olabilme ihtimalleri oldukça fazla,

1 . Debriyaj balatanız (Sebebi yüksek ihtimal)
2 . Karbüratör ayarınız (Sebebi nispeten düşük ihtimal)
3 . Bujileriniz (Sebebi Orta ihtimal)
4 . Hava filtreniz (Sebebi Orta-yüksek ihtima)

Benim bilgim ile sebepleri bunlardır ama daha iyi bilgiye sahip arkadaşlar listeyi uzatabilirler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
34
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
markası yuan 150-23 daha önce böyle bir problem yoktu düştüm bikere ondan sonra oldu ama öylesert değildi çok yağ akıtıp bitme ihtimali olabilirmi motorun sesi değişti çünkü vurma gibi bi ses var çok az.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
devir artıyor ama hız artmıyor
demek ki problem güç aktarma organlarında
biryerde sıyırma yapıyor
debriyajdan başlayıp incelemekte fayda var

geçmiş olsun
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
markası yuan 150-23 daha önce böyle bir problem yoktu düştüm bikere ondan sonra oldu ama öylesert değildi çok yağ akıtıp bitme ihtimali olabilirmi motorun sesi değişti çünkü vurma gibi bi ses var çok az.

kardeş düşme işi motoruna ne gibi tepkisi oldu bilemem yağ yerlere dökülmediyse eksilmemiştir kontrol et ama neticede her motor az da olsa yağ eksiltir birde yağsız motor gaz yer ama motorun içini bitirir krank v.s dağılır bak belki buji yağlanmıştır ama genel olacak olanlar arkadaşlarında yazdıkları ekseriyette bunlar yaşanır çok ciddi ses v.s gelmiyorsa önemli değildir tahminimce ama sen ciddi bir poblem olarak görüyorsan bir ustaya göster bakalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst