- Katılım
- 15 Ağu 2012
- Mesajlar
- 1,246
O SİTEDEKİ TÜM ANKETLER SAÇMA...O SİTEYİ YAPAN HER KİMSE MALIN BİRİDİR HERALDE
Ben genelleme yapmadım iyi oku yazdığımıbende mobylette kullanıyorum dayı yadigarı bir motor. ama apaçi değilim yada olmadık saatlerde zart zart gibi saçma sesler çıkartan bir motorla gezmiyorum. genelleme yapmayalım lütfen
hocam bu anket kadar bu anketi hazırlayanda gerizekalı sanırım. aklından sorunu var galiba bunu hazırlayanın yada yoldan geçen birini tutup o gazetede yada haber sitesi neyse görevlendirmişler.r: