Motor Egzos Sesi

Katılım
22 Eyl 2013
Mesajlar
3
Mrb arkadaşlar forumda yeniyim buda ilk mesajım , 19 yaşındayım ilk motorum mondial 100 mg sport kare far , ardından kendimi geliştirdiğimi düşünüp tvs apache 150 aldım , sıradaki hedefim Ninja 250 cbr 250 veya yzf 125r bu üç motor olacak , sizlere sorum şu şekilde ;

bu 600 cc veya 1000 cc motorlardan çıkan o sese hayranım bende bir Ninja 250 ile veya cbr 250 ile o sesi alabilirmiyim yoksa illaki en az 600cc olacak gibi bir kural varmdırı ? yoksa en az kaç cc olmalıdır ? işin özeti o sesi alabilmem ne gibi bir yol izlemem gerek
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
279
bildiğim kadarıyla silindirle oluyordu ses hyosung gt250r çift silindirli ve sesi daha tok ama o sesi almak için illa 4 silindir diye gördüm forumda bir de motorun egzoza bilgisayar fanı gibi bir şey takıyorlarmış ama gazı kesince ses hala devam ediyormuş :)
 
Katılım
22 Eyl 2013
Mesajlar
3
100'lük cub motora 600cc motor egzozu takan gördüm...

sonuç ne oldu ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------

bildiğim kadarıyla silindirle oluyordu ses hyosung gt250r çift silindirli ve sesi daha tok ama o sesi almak için illa 4 silindir diye gördüm forumda bir de motorun egzoza bilgisayar fanı gibi bir şey takıyorlarmış ama gazı kesince ses hala devam ediyormuş :)

illa en az 4 silindir olcak yani daha aşağısında o ses alınamaz mı ? olmazsa olmazı 4 silindir oluşumu ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst