- Katılım
- 22 Eyl 2013
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
Mrb arkadaşlar forumda yeniyim buda ilk mesajım , 19 yaşındayım ilk motorum mondial 100 mg sport kare far , ardından kendimi geliştirdiğimi düşünüp tvs apache 150 aldım , sıradaki hedefim Ninja 250 cbr 250 veya yzf 125r bu üç motor olacak , sizlere sorum şu şekilde ;
bu 600 cc veya 1000 cc motorlardan çıkan o sese hayranım bende bir Ninja 250 ile veya cbr 250 ile o sesi alabilirmiyim yoksa illaki en az 600cc olacak gibi bir kural varmdırı ? yoksa en az kaç cc olmalıdır ? işin özeti o sesi alabilmem ne gibi bir yol izlemem gerek
bu 600 cc veya 1000 cc motorlardan çıkan o sese hayranım bende bir Ninja 250 ile veya cbr 250 ile o sesi alabilirmiyim yoksa illaki en az 600cc olacak gibi bir kural varmdırı ? yoksa en az kaç cc olmalıdır ? işin özeti o sesi alabilmem ne gibi bir yol izlemem gerek