- Konu Yazar
- #1
Merhabalar
Ben ilk motorumu satın alacağım kısmetse,daha önce CBR125 kullanıyordum ama akrabamın üzerineydi hiç motor satın almadım.Motor devir alırken yasal işlemlerden hiç anlamıyorum.İnternette noterde temiz kağıdı olmadan devir olmaz diye yazmışlar.Onun haricinde ruhsattaki şase numalarını vs karşılaştırın demişler ben o numaraları motorun üzerinden okumayı bilmiyorum.(Superlight 200)
Bir de motoru Bilecik'ten Ankara'ya taşıyacağım.Nasıl yapabilirim bunu?Otobüsün altına verin diyorlar ama kimse kesin bir bilgi vermiyor.Yani bir nevi alabilirler de,alamayabilirler de durumu söz konusu.
Yardım edebilirseniz çok sevinirim.
Ben ilk motorumu satın alacağım kısmetse,daha önce CBR125 kullanıyordum ama akrabamın üzerineydi hiç motor satın almadım.Motor devir alırken yasal işlemlerden hiç anlamıyorum.İnternette noterde temiz kağıdı olmadan devir olmaz diye yazmışlar.Onun haricinde ruhsattaki şase numalarını vs karşılaştırın demişler ben o numaraları motorun üzerinden okumayı bilmiyorum.(Superlight 200)
Bir de motoru Bilecik'ten Ankara'ya taşıyacağım.Nasıl yapabilirim bunu?Otobüsün altına verin diyorlar ama kimse kesin bir bilgi vermiyor.Yani bir nevi alabilirler de,alamayabilirler de durumu söz konusu.
Yardım edebilirseniz çok sevinirim.