- Katılım
- 14 Ara 2009
- Mesajlar
- 490
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar, 2 hafta kadar önce debriyaj balatam değişti, ancak balata değiştikten 3 gun sonra ( balata değişimi sırasında sıfır yağ konuldu) yağ çamur gibi oldu, gittik bir daha yağ değişimi yaptık, 3 -4 sonra yağ yine çamur gibi oldu, servise gittim, eski balatanı yakmışsın sanırım dediler, motorun içi kirli yıkamak gerekiyor dediler.
İşi bilen bir abim, 10 numara yağ(çok ince) ve mazotu yarı yarıya koy, motorun ıcıne koy, motoru rolantıde 1 dakıka kadar calıstır tertemız olur dedi, sizce işe yararmı, yaramazsa tavsiyeleriniz nelerdir.
İşi bilen bir abim, 10 numara yağ(çok ince) ve mazotu yarı yarıya koy, motorun ıcıne koy, motoru rolantıde 1 dakıka kadar calıstır tertemız olur dedi, sizce işe yararmı, yaramazsa tavsiyeleriniz nelerdir.