- Konu Yazar
- #1
slm adım hakan okan polat 29 yaşındayım istanbul ataşehirde oturuyorum. Motorsiklet hariç tüm kara taşıtlarını kullandım Scooter dahil hemen hemen bir çok kara taşıtına ait teknik bilgim vardır. fakat dürüst olayım deniz kara taşıtlara bir yana çocukluğumdan beri tek hayalini kurduyum motor tipi fazer oldu bmw vardı bir komşumuzda hep onu hayal eder dururdum ama nasip olmadı gitti bir türlü. Sanırım ailede tek çocuk olmamdan kaynaklı. 3 yıldır evliyim. fakat ailem yaşlı kardeşlerim okuyor kısaca tek maaşla üç daireye bakıyorum ve tabiki iki yatalak hastaya okuyan çocuklar vs. 10 yıldır bir firmada çalışıyorum hafta sonu full time hafta içi bir hafta iki gece diğer hafta üç gece şeklinde vardiya amirliği yapıyorum. Gündüzleri parttime iş arıyordum. 36 izin /12 iş şeklinde çalışmakta olduğum bu firmaylada konuşup ikinci bir işin onları rahatsız edip etmiceğini sordum aksatmadığım sürece olur dediler. Bir kurye şirketiyle görüştüm. Kurye şirketi dağıtımdan kar ortağı olarak aralarında hafta içi sabah sekiz akşam altı olmak üzere her hafta içi çalışmam gerektiğini ve 1000 tl lik senet istediyini söyledi kefilli kar marjı olarak %65 dendi ve motoru şart koştular. dediğim gibi istediğiniz aracı kullanırım bir bisikletle istediğiniz hareketi yapar yada deniz taşıtıyorla istediğiniz rotada giderim hayatımda karada giden bir tank havada ise sadece halikopter kaldı kullanmadığım vitesli motorsikleti saymazsak tabiki
Buraya katılmamdaki amaç aklımdaki sorulara cevap bulmak kargoda çalıştım ama hiç kuryede çalışmadım.
Bu yüzden siz ustadlara bir kaç sorum olucak.
1- Her şey bana ait olmak üzere %65 yeterli bir anlaşmamıdır pazarlık yapmam gerekirmi.
2- Ekonomik, Rahat, Uzun müddet kullandığımı düşünürsek beni sıksık tamire, onarıma sokmucak, yedek parça olarak servis servis dolaştırmıcak, servis ağı geniş, ucuz fakat fiyatına göre konforlu ve seri bir motor tipi varmı ?
3- Kuryeciler tarafından en çok gereksinim duyulup ikinci el de rahat çıkarılabilen aha işte bu tam kurye motorudur al bize dua edersin diyebileceğiniz bir motor varmı?
4- Sizce ben vitesli motor kullanabilirmiyim bu arada E+D ve kaptanlık sertifikalarım var.
5- Şuan için aldığım maaş 1200 TL ve gecindiremediğim için farklı üç bankaya toplamda 9.800 TL kadar kredi borcum bulunmakta kısaca bırını yatırıp son gününde çekip diyerlerine yatıyıroyurom ki faiz işlemesin. üç dört aydır böyle yapıyorum. Motor alabileceğim bi birikimim yok. ama böyle bir işe ihtiyacım var. ve elimdeki tek iş bu olduğu için yapmak zorundayım. Bu maddedeki sorum su bana öyle bir firma soyleyin ki senetle yada başka birinin adına motoru krediyle alsamda benim kullanıyor olmam sorun teşkil etmesin.
6- Sizce bir kurye motoru nasıl olmalı, Hangi aksesuarları kaça alabilirim ve bu motorun bana Yatırım gideri, Yıllık masrafı, Aylık tüketim yakıt masrafları ne kadara patlar aşağı yukarı.
7- Lütfen marka fanatikliği değil gerçek yorumlarınızı yazın.
Teşekkürler. Hoş sohbetler...
Buraya katılmamdaki amaç aklımdaki sorulara cevap bulmak kargoda çalıştım ama hiç kuryede çalışmadım.
Bu yüzden siz ustadlara bir kaç sorum olucak.
1- Her şey bana ait olmak üzere %65 yeterli bir anlaşmamıdır pazarlık yapmam gerekirmi.
2- Ekonomik, Rahat, Uzun müddet kullandığımı düşünürsek beni sıksık tamire, onarıma sokmucak, yedek parça olarak servis servis dolaştırmıcak, servis ağı geniş, ucuz fakat fiyatına göre konforlu ve seri bir motor tipi varmı ?
3- Kuryeciler tarafından en çok gereksinim duyulup ikinci el de rahat çıkarılabilen aha işte bu tam kurye motorudur al bize dua edersin diyebileceğiniz bir motor varmı?
4- Sizce ben vitesli motor kullanabilirmiyim bu arada E+D ve kaptanlık sertifikalarım var.
5- Şuan için aldığım maaş 1200 TL ve gecindiremediğim için farklı üç bankaya toplamda 9.800 TL kadar kredi borcum bulunmakta kısaca bırını yatırıp son gününde çekip diyerlerine yatıyıroyurom ki faiz işlemesin. üç dört aydır böyle yapıyorum. Motor alabileceğim bi birikimim yok. ama böyle bir işe ihtiyacım var. ve elimdeki tek iş bu olduğu için yapmak zorundayım. Bu maddedeki sorum su bana öyle bir firma soyleyin ki senetle yada başka birinin adına motoru krediyle alsamda benim kullanıyor olmam sorun teşkil etmesin.
6- Sizce bir kurye motoru nasıl olmalı, Hangi aksesuarları kaça alabilirim ve bu motorun bana Yatırım gideri, Yıllık masrafı, Aylık tüketim yakıt masrafları ne kadara patlar aşağı yukarı.
7- Lütfen marka fanatikliği değil gerçek yorumlarınızı yazın.
Teşekkürler. Hoş sohbetler...
