motor almayı düşünüyorum siz olsanız hangisini alırdınız

Katılım
8 Eki 2007
Mesajlar
3
Ben apache aldım çok memnunum.Yok YBR miş yok CBF miş anlamam.Bizim köyde hepsinden var.Hepsine hodri meydan diyorum.Apachenin sesi bile bir başka.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst