H haltinci Katılım 8 Eki 2007 Mesajlar 3 30 Mar 2008 #41 Ben apache aldım çok memnunum.Yok YBR miş yok CBF miş anlamam.Bizim köyde hepsinden var.Hepsine hodri meydan diyorum.Apachenin sesi bile bir başka.
Ben apache aldım çok memnunum.Yok YBR miş yok CBF miş anlamam.Bizim köyde hepsinden var.Hepsine hodri meydan diyorum.Apachenin sesi bile bir başka.
REIS44 Katılım 1 Nis 2008 Mesajlar 4 1 Nis 2008 #42 Tabi ki Tvs apache 150 Kırmızı olsun 5 fazla olsun