- Katılım
- 16 Kas 2008
- Mesajlar
- 5
- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar yenı uyeyım. hıc motora bınmedım ama klasık motor almak ıstıyorum. aklımda honda vtx 1300 vardı ama o bana agır kacar dıye dusundu.
asagıda model olarak dusunduklerımı yazdım sızce hangısını almalıyım. daha once veya hala kullanan varsa yardım rıca edıyorum.
yamaha dragstar xvs 125
honda shadow vt 125
gv 650 hyosung
suzuki vl 800
M800
bunları sadece resımlerıne bakarak sectım. farklı modellerde olabılır tabı.
asagıda model olarak dusunduklerımı yazdım sızce hangısını almalıyım. daha once veya hala kullanan varsa yardım rıca edıyorum.
yamaha dragstar xvs 125
honda shadow vt 125
gv 650 hyosung
suzuki vl 800
M800
bunları sadece resımlerıne bakarak sectım. farklı modellerde olabılır tabı.