Motor Almak ıstıyorum Ama !!!

Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
5
Arkadaslar yenı uyeyım. hıc motora bınmedım ama klasık motor almak ıstıyorum. aklımda honda vtx 1300 vardı ama o bana agır kacar dıye dusundu.

asagıda model olarak dusunduklerımı yazdım sızce hangısını almalıyım. daha once veya hala kullanan varsa yardım rıca edıyorum.


yamaha dragstar xvs 125

honda shadow vt 125

gv 650 hyosung

suzuki vl 800

M800


bunları sadece resımlerıne bakarak sectım. farklı modellerde olabılır tabı.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Şimdi herkes sana 125'likle başla diyecek. Evet çok doğru diyecekler. 125-150-200-250 gibi bişeyle başla... ille 500 cc ve üstü almayı düşünüyorsan, mutlaka eğitimini alarak binmeye başla bence.
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
5
tabı egıtım alıcam ehlıyetde alıcam. ama hangısı sızce ve neden. 125 ve 500 ustu arasındakı farklar neden. neden herkes 125 dıyor.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Hyosung GV650 ve Suzuki M800'ü unutabilirsin. Bunlar ağır, fazlasıyla güçlü ve dolayısıyla kontrolu zor makinalardır.

Ama bir iyi haber de vereyim sana, 250'lik cruiser (bazıları chopper diyorlar) motorlara da bakabilirsin. 125 şart değil.. 250 ler de güçlü, gösterişli ve kolaydır... Mesela Suzuki Intruder 250 tavsiye edebilirim. Dün sürdüm ve bakım için servise götürdüm. Yeni başlayan bir arkadaşımın motoru. Hem güzel, hem seri, hem de sağlam ve kaliteli, tavsiye ederim...

Bu arada aramıza hoşgeldin...
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hoşgeldin.Yıllardır küçük CC ve hafif motorlar kullandım.2 veya 3 hafta önce kuru ağırlığı 200kg olan bir motora bindim ve şok! Trafikte lambır lumbur kullandığım tüysikletim gitmiş,boş arazide bile manevralarda döneceğe tarafa yığılmaya çalışan bir makina gelmişti.Anladımki insan her yeni bindiği motorun acemisiymiş.Fakat mantıklı sıralama yaparsan merdivenleri sırasıyla çıkarsın vede motorla birlikte uzun bir ömür geçirirsin.:cat:
 
Katılım
30 Haz 2008
Mesajlar
107
Al Bir Shadow125 Yada Cbr125 İnan Çok Büyük Zevk Alacaksın, Ybr'de Olabilir (Bence) Bunlarla Başlaman Mantıklı..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
motosiklet kadar korumalıklar da önemli...
kask, dizlik, mont, motobot ve eldivenlerini de al kardeş....
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
.... bir de iç don. :queen:

:queen::queen::queen:
valla haklı... zamanında ben bunu çok fean öğrendim, hele uzun yolda bir petrole girip wc ihtiyacım için durduğumda.... :bounce:
bazen saklambaç bile oynuyoruz ama hep sobeliyom ben :bounce::queen:
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
bence 50cclik bir motor kirala şu mahalle aralarında kiralık motor yazanlardan baktın üstünde duruyorsun tamamdır bu iş direk gidip vtx 1300ünü alabilirsin ahanda sana tavsiye (helvayı ben yaptırırım)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bence 50cclik bir motor kirala şu mahalle aralarında kiralık motor yazanlardan baktın üstünde duruyorsun tamamdır bu iş direk gidip vtx 1300ünü alabilirsin ahanda sana tavsiye (helvayı ben yaptırırım)

ben de kendime gaddar diyodum...:cherry: melekmişim ben be yav :wiinkk:
 
Katılım
11 Eyl 2008
Mesajlar
118
Bence ilk yapacağın iş eğitim alman. Eğitmenin seni zaten yönlendirecktir, ya 250 cc lik makinayla başla der yada bg si düşük 500-600 cc lik naked veya enduro tavsiye edecektir. Ama hiç bir eğitmen sana 1300 cc lik makinayı al demez. eğitime katılmanın bir diğer avantajıda tarzını belirlemede yardımcı olacaktır.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
bence 50cclik bir motor kirala şu mahalle aralarında kiralık motor yazanlardan baktın üstünde duruyorsun tamamdır bu iş direk gidip vtx 1300ünü alabilirsin ahanda sana tavsiye (helvayı ben yaptırırım)

Yazından sonra aklıma çizgi roman kahramanı HULK geldi.(Bizim sitedeki HULK değil:cherry:).2 adım koşup strotosfere çıkıyodu:mrgreen:.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst