motor almak isteyenler

Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
212
arkadaslar motor alıp bu sevdaya katılmak isteyen birsürü kişi var gördüğüm. düne kadar bende onlardan biriydim bugün alıyorum motorumu daelim hıstory.
size söylemek istediğim motomax ile oyakbankın bir kampanyası var ben onu kullandım 24 aya varan vadelerle pesin fiyatına motor kredisi kullandırıyor oyakbank üstelik faiz oranı "sıfır" aldığım motorun pesin liste fiyatı 3600 ytl ben 600 ytl pesin verdim 2 yıl vadeli ayda 125 ytl ödeyeceğim bütcemi sarsmadan bence süper! motomax bu kampanyayı daelim aprillia ve gilera modelleri için yapıyor banka masrafları ise sigortayla beraber sadece 80 ytl tuttu. ilgilenen arkadaslara duyrulur www.motomax.com da detaylı bilgi var
 
Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.Aynı şeyleri Z-MOTO da yapsada düzgün bir motora binsek
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Kas 2005
Mesajlar
328
dailim s250 ile ilgili deneyimi olan var mı arkadaşlar? nasıldır?:queen:
 
Katılım
14 Kas 2005
Mesajlar
35
scooter almak isteyenler için gerçekten çok iyi bir fırsat , history kalite ve dizayn olarak güzel motor.
Banka masraflarının epey tutacağını düşünüyordum ben, ama 80 YTL hiçbirşey değilmiş.
Güle güle kullan trucker..

Ekli dosyayı görüntüle 370
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst