Motor almak için Staj :)

Katılım
1 Eyl 2010
Mesajlar
70
Merhaba... ekim ayında ehliyetimi alıyorum gelişim sürücü kursundan... kendime hyosung 250r almayı düşünüyorum. zincirlikuyu yapı meslek lisesi iç mimarlık bölümünde okuyorum. haftada 3 gün staj yapıcagım 200 tl maaşla staj yeri arıyorum. maaşsız cok yer var fakat maaş alamazsam motorda alamayacagım malesef. aileme yük olmak istemiyorum kredi taksitini staj paramla ödicem. yardımcı olabilecek biri varsa çok memnun olurum. teşekkürler...


not : ders, autocad notlarım çok iyi
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst