motor almak için sigarayı bıraktım

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Yaza motor almak için para biriktiriyorum.asgari ücretle çalıştığım için para çıkışmadı yani öteki yaza kalır bırakmazsam.bende günde 1 paket sigara içiyorum ve sigarayı bırakma kararı aldım.Ybr 125 alacam inş.şimdilik öğrenmek için beni getirir götürür heralde.boy 1.72 kilo 75 motor önerilerine açığım.1500 tllik koruma mazemesi alcam 600-700 tllik kask,mont eldiven vs. kaza yapınca öldürmeyecek kask mont tavsiyelerinizi bekliyorum :)

ybr'de motosiklet sürmeyi öğrendikten sonra 2. motorum cbr 250 olcak inş

motor plaka vs:4500
ehliyet:250 diye hesapladım b ehliyetim var
koruma mazemesi:1500
güvenli sürüş eğitimi:350
yeni lastik:250
benzinle beraber :7.000
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Helal olsun.Motosiklet aşkı bu işte.Ama başlarda sabırlı ol.Sonradan da bi tek sigara bile içsen tekrar başlarsın.Kesinlikle bi daha eline almamaya dikkat et.
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bravo hocam, bütçeyi de güzel ayarlamışsın. Güle güle kullan.

Yalnız motoru alınca sigaraya yeniden başlama, kalıcı olsun :).
 
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
264
bende aynı şeyi yapmıştım, 2 sene oldu neredeyse içmiyorum, inş kararında sürekli olursun.
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
18
Sigara bırakma, motosiklet alma ve güvenliğe verdiğin önem, her anlamda taktir ettim, bravo. Kask ve montta çok çeşit var ve sürekli değişiyor, o bütçeyle kötü bir şey almanda pek mümkün değil, mağazaları gezip deneyip almanı tavsiye ederim veya fuarı bekle.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
143
Yaza motor almak için para biriktiriyorum.asgari ücretle çalıştığım için para çıkışmadı yani öteki yaza kalır bırakmazsam.bende günde 1 paket sigara içiyorum ve sigarayı bırakma kararı aldım.Ybr 125 alacam inş.şimdilik öğrenmek için beni getirir götürür heralde.boy 1.72 kilo 75 motor önerilerine açığım.1500 tllik koruma mazemesi alcam 600-700 tllik kask,mont eldiven vs. kaza yapınca öldürmeyecek kask mont tavsiyelerinizi bekliyorum :)

ybr'de motosiklet sürmeyi öğrendikten sonra 2. motorum cbr 250 olcak inş

motor plaka vs:4500
ehliyet:250 diye hesapladım b ehliyetim var
koruma mazemesi:1500
güvenli sürüş eğitimi:350
yeni lastik:250
benzinle beraber :7.000

inş. başarılı olursun bende ilk motorumu alırken bi kısmını taksitle almıştım aylık 200 lira gibi bi rakam ödüyordum sigara içmem motoru alırım demiştim ama bu hiç gerçekleşmedi sigara içmeyede devam ettim motorun taksidini ödemeyede. bu arada 20 000 lira civarı yeni motor alacam yine aynı kelamı ağzımda sakız ettim sigarayı bırakacam zaten alkol alamıyorum doğru düzgün motor kullandığım için ama hikaye benim sevgilim gibi sigara :) inşallah sen başarırsın
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
korumaya 1500 tl ayırmışsın ama gereği yok
işini görecek koruma malzemelerini 500-600 tl civarına denkleştirebilirsin
bunun yanında madem yükseltmeyi düşünüyorsun temiz bir ikinci el alarak ta motora ayırdığın bütçeyi düşürebilirsin
bu dediklerimden sonra en az 2000 tl cebinde kaldı
tabi paran cebinde kaldı diye sigarayı bırakmamazlık etme!
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
ben de kendime bırakırsam ödül olarak alıcam demiştim...bu biraz da hatunu ikna etmek içindi...bırakamasaydım yine allem eder kallem eder motoru alırdım sanırım ama bana güzel bi motivasyon oldu...
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
korumaya 1500 tl ayırmışsın ama gereği yok
işini görecek koruma malzemelerini 500-600 tl civarına denkleştirebilirsin
bunun yanında madem yükseltmeyi düşünüyorsun temiz bir ikinci el alarak ta motora ayırdığın bütçeyi düşürebilirsin
bu dediklerimden sonra en az 2000 tl cebinde kaldı
tabi paran cebinde kaldı diye sigarayı bırakmamazlık etme!
bencede korumalara ayırdığın bütce fazla olmuş bence arkadaşın dediği gibi 500-600 ede işi bitirebilirsin
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
korumaya 1500 tl ayırmışsın ama gereği yok
işini görecek koruma malzemelerini 500-600 tl civarına denkleştirebilirsin
bunun yanında madem yükseltmeyi düşünüyorsun temiz bir ikinci el alarak ta motora ayırdığın bütçeyi düşürebilirsin
bu dediklerimden sonra en az 2000 tl cebinde kaldı
tabi paran cebinde kaldı diye sigarayı bırakmamazlık etme!

Motor konusunda haklısın aslında sıfır almaya gerek yok ama korumayı full donanmam lazım sizde bilirsiniz en ufak kazası kırık çıkık Allah korusun hem cbr 250ye hazırlık olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motor konusunda haklısın aslında sıfır almaya gerek yok ama korumayı full donanmam lazım sizde bilirsiniz en ufak kazası kırık çıkık Allah korusun hem cbr 250ye hazırlık olur

Bence cbr250 için bu kadar acele etme.En az bi sene ikinci el bi 150'likle tecrübe kazan.Geçiş motoru olacağı için sakın sıfır alma.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Motor konusunda haklısın aslında sıfır almaya gerek yok ama korumayı full donanmam lazım sizde bilirsiniz en ufak kazası kırık çıkık Allah korusun hem cbr 250ye hazırlık olur

adamakıllı bir kaskı 250 tlye
iyi bir montu 200 tl ye
dizliği 50 tl ye
eldiveni 50 tl ye bulabilirsin

bunlara ekleyeceğin pantolon, sırt koruması ve bot kalıyor, 500 tl civarına da onları alabilirsin
pantolonu kullananlar azımsanmasa da bir çoğumuz diğerlerini kullanmıyoruz
tabi bu gerekmedikleri anlamına gelmiyor, alabiliyorsan al ve kullan
lakin bütçeni de düşün
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Hayırlı olsun. Gerçekten tebrik etmemek elde değil. Motorun parası birikene kadar temiz hava alırsın hem :wiinkk:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Gerçekten takdir ettim.Ben de motosiklet almak için yemek yemezdim okulda...Üniversiteyi kazandım.Arkadaşlar ortamlarda gezerken ben yurtta oturdum hep.Şimdi profesyonel fotoğraf makinem oldu.:)
Sigarayı bırak gitsin.Günde 7-8 lirayı motosikletine ayırsan harika bir YBR olur.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
kaç gün oldu da bıraktım diyebliyosun sen ondan haber ver...sigaraya para vermeyecem diye başlayıp otlakçı olma sonra:)
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
148
gece hayatım bittiiiii, o defteri kapattımmmm, beni kutlamalısınnnnn, cugarayı bıraktımmmm))) aha buraya yazıyorum motoru alana kadar dayansan bile motoru aldığın ay başlarsın sigaraya.

bide aklıma geldi bi afiş görmüştüm... sigarayı 1 sene bırak şunu alırsın 10 sene bırak yok araba alırsın falan o geldi aklıma... o listeyi tamamlayacak azim gördüm sende))
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
ehliyete biraz az ayırmışsın bendede b vardı a2 için 500 tl gitti 1.5 sene önce şimdi zamlı fiyatlarda ne olur bilemem
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Ehliyete o bütçe yetmez ben geçen aldım ondan biliyorum en az 600 liracık :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst